Do Moczył przywitać przyjaciół po powrocie z Kanarów ....:)))

Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 14.10.2012 | Komentarze 9

Odebrałam rowerek z Madbiku ....jest jak nowy ! Więc musiałam się przejechać ! A ,że moi przyjaciele wrócili dzisiaj z jednej z wulkanicznych wysp na Kanarach ....musiałam zobaczyć zdjęcia i film z tej podróży ...Mieli plus 30 ..no i przepiękne widoki ...w sumie cała wyspa jest czarna ...trochę czerwona ...jedynie domy są białe ! Czułam się jakbym tam była z nimi :))))

Jadąc do Moczył zobaczyłam takie widoki .....:) A wracałam przez Kamieniec :)I jeszcze chciałam dodać , że chyba już nie będe jeździć główną szosą , bo mimo niedzieli , tyle idiotów jechało , że naprawdę miałam duszę na ramieniu ....

A to chociaż kawałek wyspy Lansarota .....zdjęcia ekrany TV

.[/b]

mih
| 13:03 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj Znaczy się lampa świeci na ziemię, a nie na drzewa :p
| 21:46 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Mnie nie udało się dziś wypatrzyć tęczy :(
| 20:21 niedziela, 14 października 2012 | linkuj ło matko ! Już poprawiam ! :))))
| 19:31 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Foteczki przepiękne - a na wulkanicznej Lanzarote też jest super - ale to W-py Kanaryjskie:)))
michuss
| 17:57 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Wspaniałe widoki (mam na myśli gminę Kołbaskowo, dla jasności). ;)
| 17:21 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Oj pojeździło by się z sakwami po tej pięknej Lansarotcie
| 17:05 niedziela, 14 października 2012 | linkuj U mnie też tęcza była:)
| 16:50 niedziela, 14 października 2012 | linkuj Tęcza wyszła u Ciebie Tuniu przepięknie. Mnie deszczyk dopadł w Trzebieży ale tęczowego dodatku niestety nie było.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma