Po obiedzie, a przed kolacją ....:)

Czwartek, 11 października 2012 · dodano: 11.10.2012 | Komentarze 9

]A sobie tak pojechałam ,żeby coś ładnego upolować do sfocenia ...bo było ładne słoneczko....Takie kółeczko przez Warnik , LAdenthin , NAdrensee , Pomellen ....
Później niestety słońce zaszło i już nie było tak ładnie....Było krótko , ale cudownie ....ze zwierzątek spotkałam lisa , sarnę, bażanta, łabedzie i słyszałam żurawie ...ale nie za bardzo powychodziło na zdjęciach ...to nie daję ...:)

.[/b]
Kategoria Okolica, Niemcy

| 19:43 sobota, 13 października 2012 | linkuj Pięknie :)
| 18:02 sobota, 13 października 2012 | linkuj Choćby dla takich widoków, jakie utrwaliłaś na swoich fotkach warto wsiąść na rower i pokręcić się po tak uroczych terenach.
Eustachy
| 15:41 sobota, 13 października 2012 | linkuj Zdjęcie nr.6 - "Fabryka chmur", teraz już wiem skąd się biorą chmury ;)
aaalalU | 02:27 sobota, 13 października 2012 | linkuj Nastrojowo i pięknie; też pstryknęłam dymiącą Dolną Odrę w czwartek, i podobne miejsca odwiedziłam, ale krówki w Ladenthin to już tylko czuć było i kolorki jesieni też zupełnie niewidoczne były. ;)
Tytuł przypomniał mi Gustlika z "4 Pancernych", który szedł się kąpać nie po obiedzie, a przed kolacją. ;)
| 17:51 piątek, 12 października 2012 | linkuj Pięknie...ale niestety zima niedługo zapuka do naszych drzwi.
mih
| 20:41 czwartek, 11 października 2012 | linkuj Ładnie :) Ja żurawie widziałem w liczbie naprawdę imponującej, reszta zwierzaków mnie jakoś omijała :)
| 19:23 czwartek, 11 października 2012 | linkuj Piękne...
| 17:43 czwartek, 11 października 2012 | linkuj Piękne foteczki,:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa stawi