do Wiesi do Bobolina , ale niestety była w Moczyłach .....:)

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 11

Taka przejażdżka dla poruszania się przed zajęciami malarskimi ...Pojechałam do Bobolina przez Barnisław , a wróciłam przez pole do Karwowa i....potem już do domku ...:))) Dla tej czapli warto było ! :))))

| 20:11 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj Brawo za czaple biala! To rzadki ptak w naszych okolicach... Jakie piekne fotki. Gratuluje!
aaalalU | 02:06 sobota, 13 października 2012 | linkuj Ło matko, czym przekupiłaś czaplę, żeby Ci tak pięknie na pomoście zapozowała? Pewnie jakimś śledziem. ;) Superzaste fotki.
| 09:47 czwartek, 4 października 2012 | linkuj Dzięki ! I serdecznie również zapraszam ! :)
| 21:46 środa, 3 października 2012 | linkuj Wojtku przybywaj, tu jest pięknie, a zwłaszcza pod przewodnictwem Tuni :)
| 21:44 środa, 3 października 2012 | linkuj Tunia chyba muszę na tereny Twych wycieczek zajrzeć :) piękne widoki :)
| 12:31 środa, 3 października 2012 | linkuj Kolejna porcja pięknych fotek :)
| 20:45 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Tylko raz udało mi się "upolować " czaplę a było to na Syrenich Stawach, stąd wiem jak bardzo jest to płochliwy ptak - tym większy mój podziw dla Twego sukcesu. Piękne zdjęcie - moje uznanie.
| 20:03 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Piękne foty- zwłaszcza czapla w locie:))
| 19:49 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Ale piękne foty ustrzeliłaś (cudowna jesień nam się zaczęła).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wstaw