Z Joanną i Arturem ....:)))

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 11

]Rano , czyli koło 11tej dostałam smsa ,że jedziemy ! Byli u mnie po 12tej . Pogadaliśmy i w drogę . Jako , że nie znają jeszcze tej mojej polsko-niemieckiej okolicy , dzisiaj robiłam za przewodnika . Pojechaliśmy więc przez najbardziej urokliwe tereny , nie planując zbyt długiej wyprawy. Tak więc zaczęliśmy od Moczył, a potem Orlikiem wzdłuż Odry do Pargowa, Staffelde, Mescherin. Stąd fajnym skrótem do Geesow i Salvey Muhle3 . Dalej już w kierunku domku przez Tantow, Rosow, Neurosow do Kołabaskowa :)

W Moczyłach :)

Szlakiem Orlika :)

Pargowo :)

Mescherin :)

Wdrodze do Geesow ....tu znaleźliśmy pyszne jabłuszka :)

Salvey Muhle3

;
;[/b]

aaalalU | 02:12 sobota, 13 października 2012 | linkuj Niedługa, ale atrakcyjna trasa, choć ja do Bielika jakoś nie bardzo mogę się przekonać. Z Mescherin do Geesow jechaliście tym pieszym szlakiem, czy drogą z płyt betonowych do B2, która wyjeżdża prosto na zjazd do Geesow?
Fotki jak zwykle na wysokie C. :)
| 19:20 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj tam są takie urocze tereny , że jeszcze nie raz pojedziemy ! :))))
hombredelrio
| 10:02 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Też bym na takową się wybrał.
| 21:30 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Powoli kolory jesieni upiększają świat, który pięknie tu pokazujesz.
mih
| 21:28 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Jana na drugim zdjęciu śliczny uśmiech, kask dodaje dziewczynom uroku :) Fajny wypadzik .
| 21:19 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Jak widać na załączonych obrazkach wycieczka wcale nie musi być długa, by dała uroczy "plon" no ale skoro przewodnikiem była Tunia, to już się nie dziwię.
Jana
| 20:36 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Dziękujemy za super wycieczkę !!! i za zdjęcia. Wyjazd był bardzo spontaniczny - ale widzę że takie tez są fajne.
jewti
| 20:14 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Super wycieczka...gdybym wiedział to pojechałbym z Wami.........
| 19:43 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Właśnie dlatego ,że było tyle do oglądania ! :))))
alistar
| 19:39 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Wycieczka może i niezbyt długa, ale do oglądania sporo :) I ślady bobrów!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa aoree