Jarmark Jakubowy , dwie babcie i zabawy z zachodzącym słoneczkiem ....:)))

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 16

Jak wynika z tytułu pojechałam do naszego pięknego Szczecina rzucić chociaz okiem na od trzech dni trwający Jarmark pod nasza szczecińską katedrą . Kiedyś staliśmy z obrazami na tym jarmarku , ale już nam się nie chce ...Zwłaszcza ,że głównie królowało wszelkiego rodzaju jedzonko ...:))))
Porozmawiałam z napotkanymi znajomymi i odwiedziłam moje dwie kochane mamusie :))) Zrobiło sie trochę późnawo , ale zachód słońca jeszcze nie nastał ,jak ruszyłam w drogę powrotną ....no i po drodze do domku zachwycał mnie niemiłosiernie ! aż mnie oko bolało od tych zdjęć pod słońce , które uwielbiam robić :)))))

Kategoria Okolica, Szczecin

| 15:44 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Jak dla mnie ostatnie jest super Tunia :)
Jana
| 08:23 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj ... piękne zdjęcia przy zachodzie słońca !
| 05:53 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Urzekające zdjęcia, zresztą to Twoja norma.
| 12:19 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj jeśli dobrze pamiętam , to chyba oscypki czy jakiś inny ser ....z grilla jest super !
Kajman
| 06:00 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Tam były pierogi z grila?
| 20:54 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Dróżka rzeczywiście fajna ...ciągnie sie przez całą trasę Zamkową ....można w miarę bezpiecznie aż do Dąbia dojechać ...a jakie widoki na Szczecin ! :)
| 16:45 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Widzę, że na tym zjeździe jest całkiem fajna dróżka rowerowa...
| 15:58 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Cóż ja mogę dodać nowego, poza tym że przyłączę się wypowiedzi moich szanownych przedmówców.
| 12:11 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj No właśnie, cóż tam jarmark, trochę straganów jak na odpuście. Za fotki rewelacja :)
| 07:36 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Jarmark, jak jarmark, strasznie tłoczno (byłam w piątek), ale zachód cudny:)
| 23:01 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Piękniy zachodzikd
| 22:24 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj trochę mi się rozmiar pomylił ...i ciut za duże wyszły .... ... bardzo Ci dziękuję !
mimoza15
| 22:22 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj wow !!! cudne , przecudne fotki

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arosc