niecałe pół wycieczki do Casekow z większą grupą .....

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 21.07.2012 | Komentarze 9

Z uwagi na natłok spraw do załatwienia , pojechałam tylko na część wycieczki , którą tym razem zorganizowała Małgosia ....było nas całkiem dużo !
Ja dołączyłam dopiero za Smolęcinem i cała grupa zaczęła mknąć w kierunku Gartz, gdzie mieliśmy wskoczyć do netto . No i wskoczyliśmy ...zwłaszcza ,że już druga guma była na tej wycieczce , więc nawet był czas na skonsumowanie pysznych lodów :) Z Gartz skierowaliśmy się na Casekow ...wiatr strasznie dokazywał na tej drodze ....wyobrażam sobie jak ich dalej musiało wywiać na otwartym terenie ...ja natomiast już skierowałam się w powrotną drogę przez Hohenreikendorf i Tantow do domku . Było bardzo sympatycznie , jednak za mało jak dla mnie turystycznie ....a jak wiecie , jestem urodzoną turystką z aparatem w zębach ! :))))))

| 05:33 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Dziękuję za wspólne, choć krótsze rowerowanie :)
| 21:03 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj wiesz , Janusz ...ja lubię i tak i tak ...jak to się mówi , czasami chce się do człowieka ! :))) Ale dobrze gdy grupa ma te same priorytety co do jazdy ...i w sumie to musi potrwać , żeby się pod tym względem poznać , nie ? :))))
| 19:11 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Rozumiem Tuniu Twoje obiekcje i właśnie dlatego wolę samotne jazdy, to też ma swój urok, no i nie trzeba dostosowywać się do tempa czy też planów wycieczki. Co by nie było, to jednak opisana przez Ciebie wyprawa musiała być udana, choćby ze względu na uczestników. Migawkę z Popielewa (marną) dołączyłem.
| 10:56 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Wietrzysko wczoraj dokazywało,oj dokazywało...
niradhara
| 06:58 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Wszyscy piszą, że fajne zdjęcia a ja ich nie mogę zobaczyć, bo wi-fi na campingu działa jak przed wojną :-( Wczorajszą relację wrzucałam do netu przez 3 godziny. Zaległości w śledzeniu blogów znajomych odrobię chyba dopiero po powrocie do domu.
| 04:22 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Za późno przeczytałem o tej wycieczce, a wiatr naprawdę szalał wczoraj jak opętany.
| 22:25 sobota, 21 lipca 2012 | linkuj Fajna rowerowa ekipa, wiatr jak wiatr- ważne że nie padało...:))) Foteczki urocze

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciaz