Mały spacerek najpierw z rowerkiem , a potem z psicą ....:))))

Środa, 11 lipca 2012 · dodano: 11.07.2012 | Komentarze 12

Wybrałam się do apteki do Przecławia ...tak trochę na okrętkę .Jechałam szosą do Warnika , a stamtąd polem na Karwowo ...chciałam sprawdzić przy okazji , czy wyschły jeziora między Karwowem a Będargowem ...:))Przejechałam w końcu po wielu latach przez całą wioskę Karwowo - ale się zmieniło ! Potem w powrotnej drodze z Przecławia, zaglądnęłam jeszcze na tzw. Kanion ...niestety , zrobiło się pochmurno i ciut pokropiło ....ale wycieczka udana i do tego jeszcze zaczęłam zabawę w rozpoznawanie ziół leczniczych ...no i udało mi się rozpoznać parę ...potem będę zbierać i suszyć ! :)))

Jeziora między Warnikiem , a Karwowem ...trochę przyschły , ale są !

Kościół w Karwowie - zadbana ruinka :)

Kanion w Karwowie

Widok z Kanionu na nasz kochany Szczecin ...niesamowite są te skróty perspektywiczne !

A teraz kilka ziółek ...może ktoś też spróbuje zbierać ! Właśnie najłatwiej z rowerka ! :) A działanie lecznicze można znaleźć w internecie ...:)))

| 20:55 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj ale to jest moja ukochana psica ! :)))
| 19:35 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Uprzejmie proszę nie określać mianem "psica" jedynego przyjaciela człowieka.
Kajman
| 08:25 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj Że się taki kościół jeszcze uchował?
| 21:03 piątek, 13 lipca 2012 | linkuj czyste , czyste ! ja w każdym razie zbieram i susze ...i co dziennie próbuję jakąś nową roslinkę poznać i jej działanie , oczywiście ! Jutro będe szukać przetacznika , bo ma niesamowite właściwości !
| 19:26 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Trochę szkoda tego kościółka z Karwowa, bo mury są w miarę solidne. Nie tak dawno też jechałem Twoją trasą, więc miło się ogląda. Zioła zebrane w ekologicznie czystej okolicy niewątpliwie mogą się przydać ale tylko w przypadku gruntownego poznania ich właściwości. Bardzo mi się podoba zdjęcie z panoramą Szczecina.
| 17:53 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Podziwiam ludzi, którzy znają te "ziółka". Też bym je chciał znać, ale jest ich za dużo...
| 14:39 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Małgosia pojedzie do Tuni, jak ta ususzy ziółka, po pomoc w razie niedomagań (choćby z nadmiaru jazdy rowerkiem ;))
Kanion bardziej podobał mi się w tamtym roku, teraz jakoś tam smutno
| 12:31 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Tunia trzeba było nie podawać nazw a ogłosić konkurs, może ktoś tak daleko jak Małgosia jechał by potem po nagrodę :) Zdjęcia jak zawsze bezkonkurencyjne:)
| 10:11 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Podziwiam fotki i znajomość nazw roślinek....:))) Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zawso