na Głębokie ...... ::)

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 10

w Planach miałam ewentualnie Miedwie albo otwarcie Mostu Meyera ....niestety ani tu ani tu nie dałam rady ....Parę zaległości w mieście ...więc rowerek na pakę i jakoś troszkę udało się ! A pretekst miałam ! Moja córcia na Głebokim sobie surfowała z przyjaciółmi ....więc pojechałam podpatrzeć , jak to się robi ! A jeszcze przy okazji zaglądnęłam na Białą Polanę , gdzie nadal koncertowano , ale ludzi niezbyt dużo ....tak trochę niemrawo to wyglądało ....
Potem jeszcze spacerek dookoła jeziora i trochę w deszczu wróciłam do autka i ....do domu !

Surfowanie na Głębokim ! Agata moja mówi ,że super uczucie ! ...łatwo powiedziec , jak się jeździ na desce i pływa na windsurfingu , nie ?

To surfowała moja Agatka :)))

A teraz Koncert z okazji otwarcia mostu Meyera na Białej Polanie i wokół Głębokiego :)

| 13:50 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Ale super atrakcje na Głębokim mnie ominęły...szkoda, a z tym wyciągiem to bardzo fajny pomysł na nudne leżakowanie na plaży
| 11:08 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj tak jakoś ostatnio się układa , że moge na króciutkie wycieczki tylko skoczyć ....choć zazdroszczę niektórym ,że mogą na to poświęcac całe dnie ....a i jak już niektórzy , co mnie znają , wiedza ,że nie lubię pośpiechu na wycieczce ...więc tak wychodzi niestety :)))
Co do tego co Agatę ciągnie - to coś w rodzaju wyciągu narciarskiego ! :))))
jewti
| 06:58 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Fajne fotki...ale żałuj, że nie było Ciebie z nami na objeździe Miedwia...coś stajesz się samotnikiem...
Kajman
| 06:35 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Patrzę na jeziora i nie mogę się doczekać wyjazdu ma Mazury:)
| 06:06 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Plany nie wypaliły, ale rowerkiem pojeździłaś, fotki porobiłaś, czyli się udało :)
| 05:34 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj Wyprzedziłaś mnie Tuniu ze zdjęciami surfingu na Głębokim, no ale miałaś w tym rodzinny pretekst, więc się nie dziwię. Co do łabędzi to sporo młodzieży pojawiło się na stawach w naszej okolicy, bo wcześniej w pobliżu pętli trójki "upolowałem" siedmioro dzieci w obecności rodziców. Odnośnie mostka Meyera, to w niedzielę trochę liczyłem na to, że będąc na Warszewie znajdę jakieś strzałki do tego miejsca ale nie dostrzegłem.
| 05:18 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj A co ją ciągnęło, jakiś helikopter?
| 00:14 poniedziałek, 25 czerwca 2012 | linkuj No to teraz czekamy na relację z Twojego surfowania...
| 21:57 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Fajnie tak sobie posurfować:))))) Liczna łabędzia rodzinka:)))) Fajnie spędzony czas...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denze