w Dzień Ojca ...przed kolacją i meczem ...:)))

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 7

Po złożeniu życzeń Tacie ....już późnym wieczorkiem zaczęło troszkę mniej wiać ...więc króciutko sobie pojechałam swoją ulubioną traską - Rosow,prawie Tantow , Neurohlitz i Rosówek . Znów piękne widoki na niebie , troszkę słońce schowane ,..ale na koniec pokazało się w całej krasie ....Po prostu pięknie ! :)))

| 16:37 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Twoje zdjęcia wykonane pod wieczór potwierdzają, że warto i o tej porze wyruszyć za miasto - są pełne swoistego uroku.
| 12:00 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Tą wysoką roślinkę mógłbym mieć w ogrodzie, podoba mi się!
vonZan
| 11:50 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj niesamowicie prezentują się te kwiatki
| 11:42 niedziela, 24 czerwca 2012 | linkuj Sympatyczna wycieczka :)
| 21:06 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Do Ciebie Tunia zawsze na bloga miło zajrzeć i na te fotki popatrzeć :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apang