No dzisiaj to prawie bajka !!!!!!

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 13

W planie to miałam wczoraj jechać ..ale wiatr i potem burza przeszkodziły...za to dzisiaj ! Wszystko się złożyło na tę bajeczkę widokową ! ...mały wiaterek , chłodny ranek ..piękne słońce i urocze bałwanki na niebie ....
Najpierw chciałam sprawdzić , czy uda się przejechać przez most w Mescherin ...niestety , nie ! Roboty ślamazarnie się nadal ciągną ...więc jak to ja , muszę pojechac zawsze jakoś chociaż w części po nowemu ....Więc z Gartz skierowałam się na Hohenselchow i Casekow ...a potem z Casekow inną drogą bo przed torami (urocza) do Petershagen i stąd , też po raz pierwszy do Penkun .
Z Penkun koło żwirowni i ogladając miasto ze ścieżki dydaktycznej , czyli od jeziora. Też po raz pierwszy byłam na moście widokowym na tej ścieżce :))) Potem przez żwirownię na Bussow aleją czereśniową dojechałam do Storkow , gdzie tradycyjnie popasłam się przy wiatraku :))) I dalej ....oj jak tu było pięknie !!!!!!!!! NAstępne małe jeziorko sobie oglądnęłam i przez las skierowałam się w kierunku autostrady :))) Cierpię bo chętnie wszystkie zdjęcia bym Wam pokazała ...a muszę się na trochę zdecydować ...jakie to trudne !!! :))))
Na takich wycieczkach upewniam się ,że moje tempo turystyczno -fotograficzne daje mi najwięcej radości ! szkoda , że tak niewiele osób je lubi ....bo zachwycanie się widokami w samotności jest trochę takie ...no wiecie .....:))

Wyruszam ...Neurohlitz

Most w Mescherin

W mescherin ...rano

Kajakarze zbliżają się do śluzy ...nigdy jej przedtem nie zauważyłam ...

Dalej młodzież szykuje się do pływania na kanu ...

Na scieżce rowerowej do Gartz taki oto widoczek ...:)

A potem już w Gartz piękny kanał z nenufarami ....

takie widoczki w drodze na Hohensechlow.....

Potem w drodze na Casekow ....złudzenie optyczne na szosie zobaczyłam ! i udało mi się to uchwycić ...szosa była całkiem sucha ! naprawdę ! :)))

I wszedzie te cudowne pola !!!!!

Tu już zbliżam się do Petershagen ....i stąd na Penkun

I piękne miasto Penkun ....:)

i mostek między jeziorami ......

jutro dodam jeszcze parę pięknych widoczków , bo padam na nos .....:)))

A dzisiaj .....pochmurno !!!!! ale miałam farta !!!
;
;

dornfeld
| 19:42 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Zdjęcia zbóż wymiatają.
Jaszek
| 19:12 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Napawam się widokami z Twoich zdjęć. REWELACJA!
| 19:11 sobota, 23 czerwca 2012 | linkuj Napawam się widokami z Twoich zdjęć. REWELACJA!
| 07:24 czwartek, 21 czerwca 2012 | linkuj Tunia piękne widoki :)
misia3
| 22:20 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj piękna relacja z wycieczki:)) super zdjęcia:)) kwiaty przecudne..i widoki.... pozdrawiam:))
| 14:33 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Piękne widoczki.
mimoza15
| 14:31 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Tunia ! po prostu artystyczne zdjęcia .
Jadąc z kimś pewnie byś nie zrobiła tak pięknych fotek.
A ja już polubiłam jazdę sama z sobą, można wiele spraw przemyśleć i więcej zobaczyć.

prim8- coś nie wierzę w otwarcie mostu 30 czerwca, pewnie będzie ale otwarcie parasola w d....
| 14:24 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Tunia wróżka...toby się zgadzało, bo tylko ona umie wyczarować takie foty z aparatu.
| 12:57 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Nie mam cienia wątpliwości, że jest to Twoja (nie tylko Twoja) najpiękniej udokumentowana zdjęciowo wycieczka. Optymistycznie, kolorowo, radośnie. Moje uznanie.
| 10:53 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Też często zauważam to zjawisko na szosie jakie ukazałaś. Pojawia się w ciepłe dni. Jednak takiego zdjęcia jeszcze nie mam. Brawo!
prim8
| 10:35 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Dzięki za wieści z Mescherin. Podobno 30 czerwca to dzień otwarcia.
| 06:38 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Nie prawie tylko na pewno bajka, a Tunia w roli wróżki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asudo