Króciutko po Nrd....bo podobno miała być burza ! :)))

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 12

Z wizytą przyjechała do mnie Joanna z Arturem ....do końca nie wiedzieliśmy co z tą pogodą i w końcu przyjechali autkiem - ale z rowerami , na wszelki słuczaj :))) Artur pozrywał resztki czereśni , pogadaliśmy , pośpiewałam im i pograłam troszeczkę ...a burzy niet ! No to decyzja! Przejedziemy się chociaż kawałek , coby przed meczem z Czechami zdążyć .... Deszcz zaczął wprawdzie padać , ale tak troszkę ...że potem jechało się wspaniale ! Myślę ,że spodobała im się moja okolica i jeszcze nie raz zechcą przyjechać ! :))))

Takie kwiatki niebieściły się pięknie ....musze sprawdzić jak się nazywają !

potem widoki w Pommelen ...:))

| 22:24 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Dwie uśmiechnięte buzie w niebieskich kwiatkach :)
misia3
| 21:12 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj super foteczki:))) i miłe spotkanie:)) pozdrawiam serdecznie:)))
| 20:11 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Ostatnie zdjęcie poznaję (fajna plażyczka)
| 16:56 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Już u Jany napisałam a tu powtórzę- zdjęcie w kwiatach ma niesamowitą moc:)
| 16:38 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj 1i 3 fota rewelacyjna
| 16:27 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Ładnie się czapla ustawiła do obiektywu, no i ten różowy kolor!
| 09:25 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj dodałam troche światła ...nic nie kolorowałam ....a zdjęcia są Jany :))) bo nie miałam aparatu ....dzięki ! więc tak rózowo tam było ! :))))
| 09:10 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Pierwsza foteczka urocza:)))
Jana
| 07:44 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Okolica piękna !!! Chętnie jeszcze przyjedziemy !!! Dzięki za gościnę ... i czereśnie :-)
guitarowa
| 07:31 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Te różowe trawy na 3 zdjęciu to takie są czy podkolorowane? Jeśli naturalne - coś niesamowitego!
| 06:48 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Choćby dla tych fotek warto było zrobhić tę wycieczkę, bo są urocze.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umies