Do Criewen z RS.....na Tour de Natur :)

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 11.06.2012 | Komentarze 15

Już dawno planowałam z RS pojechać na zlot w Schwedt - Tour de Natur . No i udało się dostać wolną niedzielę! Pogoda super ..czerwoną koszulkę mam , no i flagę też ! wiec mogę jechać . Z domku o 7, zeby nie jechać z peletonem....chciałam choć kawałek swoim tempem ...więc jest pewność ,że mnie dogonią ! Na Rosówku spotkałam Mirka , więc dojechaliśmy sobie do Gartz i tam poczekaliśmy !

Nadjeżdżają ....:)

witamy się ze znajomymi ....:)

Zaczyna się wyścig pokoju ! Żeby zdążyć na 10tą do Oder Center ...:))))

Pierwszy postój

A tu już przy Oder Center w Schwedt dołączamy do niemieckich rowerzystów

Tak wyglądaliśmy na ścieżce do Criewen ....zdjęcie pożyczone od Niemców :)

Tutaj sobie odpoczywamy , jemy i czekamy na wygranie konkursów ....

I spacerujemy po pięknym zamkowym parku ...

spotkanie Siobrodych ....:))))

A w tym stawie - koncert żab !

Dali się namówić na posłuchanie koncertu ...:))) a , nie ...na tradycjne zdjątko zbiorowe !

Potem parę osób poszło sobie polatać na ptaku ! Super było ! :))) Bo jak tu nie zobaczyć okolicy z lotu ptaka , nie ? :)))

Po niczego nie wylosowaniu , miłych pogaduszkach , lataniu , słuchaniu żab w końcu zbieramy się do powrotu ! Teraz już mogę sobie troszeczkę pofocić :))
Zwłąszcza ,że po drodze trzeba naprawić flaczka i łańcuch .....

na spokojnie gonimy z Piotrkiem peleton i w Gartz rozdzielamy się na grupę powrotną czereśniową i asfaltową ....ja oczywiście chcę sprawdzić czy są czeresnie , ale nie ma jeszcze dobrych ..Inni pognali na Tantow a my już po piasku i bruku w okolicy młynów skręcamy na Geesow i skrótem na asfalt do Kołbaskowa :)) Jeszcze mały popasik na ławeczce przy drodze ...iiiii - zu House ! :))))

TheMsMajor
| 18:32 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj I nawet ja się na fotkę załapałam :)
Moje ulubione zdjęcie to żabki! Piękne ujęcia!
Jaszek
| 21:10 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj Wspaniałą fotorelacja, byłaś wszędzie tak, gdzie trzeba, ja nie zdążyłem zdobić zdjęcia Siwobrodego z kuzynem :-) A żabki wymiatają, rewelacja!
mimoza15
| 06:35 czwartek, 14 czerwca 2012 | linkuj świetne fotki, nawet jedna z żab zrobiła dla Ciebie baloniki, hm... ciekawe jaką gumę żuła ?
guitarowa
| 19:54 środa, 13 czerwca 2012 | linkuj świetne te żaby!
| 09:18 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj Forma Ci powróciła i to całkiem niezła :)
Świetna fotorelacja! Ludzi, rzeczywiście mnóstwo pojechało do Criwen, Szczecin jest nieźle zorganizowany do wspólnych wyjazdów. Pozdrawiam :)
Kajman
| 05:46 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj Rany, ile luda:)
| 21:14 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Niezła gromadka Was tam była. Zastanawiam sie, czy inne miasto w kraju ma równie dużą ekipę do wspólnych jazd...
| 19:24 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Tunia dziękuję Ci za wspaniałe towarzystwo na tej wycieczce i jak ja to mówię "fotorela" na najwyższym poziomie.
| 17:57 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Jak zawsze można tu znaleźć super zdjęcia :)
vonZan
| 15:27 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj dobrze spędzona niedziela :)
:D każdy obrał inną technikę w lataniu na gąsce
hombredelrio
| 14:31 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Jak to nie ma dobrych? Mi bardzo smakowały.
| 13:09 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Fajne spotkanko.
| 12:45 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Moje uznanie za sportową formę oraz za serię pięknych zdjęć, z których jasno wynika że warto było wziąć udział w tej rowerowej imprezie.
sunek
| 12:38 poniedziałek, 11 czerwca 2012 | linkuj Piękne zdjęcia pięknych maków! Nie mogłam od nich oderwać wzroku na trasie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa adaja