krótko rowerkiem , dłużej po wodzie ......:)))

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 08.06.2012 | Komentarze 11

Jako że święto i pogoda całkiem przyjemna , odwiedziłam przyjaciół w Moczyłach i wyruszyłam z nimi łódką , zobaczyć jak wygląda ścieżka rowerowa Orlik , od strony wody :))) Przy okazji , oczywiście , ciągnęliśmy spinning ...bo może coś się złapie ....a szczupaki i okonie tutaj po byku ! Andrzej z Wiesią prawie codziennie jakiegoś dorodnego szczupaczka w formie smażonej , pasztetu czy paprykarzu przygotowują ...ale smaczny - próbowałam !

wyruszamy !

widok na Moczyły ....

dużo znajomych na wodzie ...ale dzisiaj rybki trochę się zbuntowały ...

a ten przepłynął całą Odrę !

z Wiesią :)

czapla...

ludzie na ławeczkach przy ścieżce Orlika ...

druga śluza na Międzyodrze ...

żeremia ...

widok na wzgórza nad Mescherin ...

szczupaczka Anrzej złapał ...ale trochę za mały ..i wypuścił ...

wracamy ...dopływamy do portu ....:)))

| 09:12 wtorek, 12 czerwca 2012 | linkuj Fantastycznie spędzony czas, takich chwil obyśmy mieli wszyscy jak najwięcej :)
| 10:10 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Marzę o zrobieniu takiego zdjęcia pływającemu zaskrońcowi!
| 18:55 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Wspaniały wypoczynek na łonie przyrody, jak zwykle extra zdjęcia, szczególnie płynący zaskroniec mnie urzekł, no a na deser Twoje określenie "szczupaki i okonie tutaj po byku"!
| 13:05 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj ale podłoże jest fatalne ...jechałam dzień wcześniej ...i ciężko było momentami , niestety ...:(
Jaszek
| 11:57 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Gratuluje wycieczki. Od tej strony jeszcze szlaku nie zaliczyłem, ale mam nadzieje to zrobić kajakiem. My jechaliśmy w tym samym dniu rowerami, na szlaku poprawiono oznakowanie i ustawiono docelowe zabezpieczenia przed samochodami.
| 20:50 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Oko artystki od razu na zdjęciach widać :)
| 20:17 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Fjana wyprawa:)))
| 20:07 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj Orlik z drugiej strony też prezentuje się fantastycznie
| 18:54 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj nie ...aparat nie jest full wypasem ...żadna rewelacja ....:))) przygoda rzeczywiscie fajna ...ale taka dla leniwych ! wybyczyłam się w każdym razie ...czasem i tak trzeba , nie ?
misia3
| 18:39 piątek, 8 czerwca 2012 | linkuj wspaniałe zdjęcia:))) ...masz chyba super aparacik:)) fajna przygoda na wodzie....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaski