chyba już rzeczywiście cieplej ! Dom-miasto-dom :)))

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 12

Pojechałam do miasta przez nasz przepiękny Cmentarz i dało się tu zauważyć oznaki prawie letniej pogody ...obserwując stęsknionych ciepełka Szczecinian ... W mieście normalka ...może trochę mniejszy ruch na pewnym odcinku z powodu remontu na Bramie Portowej ...a na wioskach coraz bardziej zielono i przyjemniej .... :))))

Kategoria Okolica, Szczecin

| 16:10 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Wiosna wreszcie się przebija:)
| 13:28 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Wiadomo..na zachodzie zima kończy się wcześniej
Jana
| 12:26 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Fajne zdjęcia ! pełen relaks !
mimoza15
| 11:24 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj ale cudnie , aż mi się zachciało jechać do Szczecina
| 10:50 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj No nareszcie na fotkach śniegu nie widzę! Jak fajnie, a pomyśleć ze jeszcze niedawno zimno, śnieg i minusik przy liczbie oznaczającej temperaturę!
| 22:17 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Jak pięknie:)
| 21:04 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Przyjemne ujęcia :)
| 18:11 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Oczywiście było cieplej. Byłem także na cmentarzu porządkując miejsce spoczynku rodziców i przy okazji podziwiałem zachowanie uroczej wiewiórki, no ale nim z sakwy wyjąłem aparat fotograficzny, to już jej nie było. Mnóstwo pąków, szczególnie na kasztanowcach, które od lat zmagają się ze szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem, paskudnym szkodnikiem.
vonZan
| 18:01 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj drób na wolności wygrywa :]
a pogoda niech już będzie taka do zimy !
kdk
| 17:41 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj w centrum kraju na razie nic nie cieplej

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwyga