Trochę okrężną drogą do centrum ....:)

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 12.04.2012 | Komentarze 8

Na dyżur do mamy wyruszyłam inaczej niż zwykle ..coby trochę zaliczyć coś nowego . A ,że pogoda była super , zero wiatru , ciepło ,no może trochę duże zachmurzenie , które tak w połowie trasy zamieniło się w deszcz :))) Dojechałam więc do dziadków trochę przemoczona , zmęczona , ale szczęśliwa ! :)
A więc - Kołbaskowo , Warnik , Ladenthin , Schwenenz, Grambow,Lubieszyn, Dobra,Grzepnica, Sławoszewo, Bartoszewo, Głebokie, centrum .
Właściwie nic widokowo za bardzo mnie nie zachwyciło , więc nie robiłam za dużo zdjęć ...za to dźwięki ! Trele ptasie - niesamowite ...i ta cisza i spokój aż do Dobrej :)))Potem już trochę więcej cywilizacji z mnóstwem nowo zbudowanych willi , każda na inną modłę , bez składu i ładu ...aż do Bartoszewa ....chyba mi się to za bardzo nie podoba ...:(

Żuraw w okolicy Grambow :)

Pusta droga do Linken , czyli Lubieszyna :)

Takie tam ruinki po stronie niemieckiej :)

W LUbieszynie po stronie niemieckiej postanowiłam skrócić sobie drogę i według mapy pojechałam przez wioskę ...najpierw spotkałam bardzo zdziwionego Niemca (może jeszcze tutaj nie widział rowerzysty )....potem bardzo zdziwionego wilczura ....no a póżniej okazało się ,że drogi tak w ogóle to tu nie ma ! Jedynie zasieki i głęboki rów , jeszcze za czasów bardzo strzeżonej granicy ! JEdnak głupio mi było się wracać , zwłaszcza , że widać już było z daleka polską kostkę w kierunku Dobrej ! No i zaczęłam forsowanie granicy ! Z wielkim trudem ale się udało ! Potem tylko kawałek zryty przez dziki - i byłam w kraju ! :)
Tu właśnie przekroczyłam granice w Lubieszynie !

Potem kostką do krzyżówki na Dobrą ...fajnie się jechało ..aż do momentu , kiedy zauważyłam ,że zgubiłam swoją ulubioną mapę i okulary !!! Co teraz ? wracać , czy pogodzić się ze stratą ? Przynajmniej wiedziałam , gdzie to mogło się stać - oj wiedziałam ...3 kilometry znów kostką do krzaczorów na granicy ....znalazłam !!!! I już szczęśliwa - 3 kilometry z powrotem do krzyżówki !
Polubiłam tę drogę !!! ha ha ! :)))

A to gdzieś chyba przed Sławoszewem ....

Przed Bartoszewem już porządnie padało ...tak więc w okolicach Głębokiego byłam porządnie mokra ! A potem Goplanka i do mamy ...w sumie pierwsza dłuższa wycieczka w tym roku :)

Następnego dnia też jechałam w deszczu...wracałam do domu , ale późnym wieczorem i najkrótszą drogą :)))
Kategoria Niemcy, Szczecin

DaDasik
| 08:37 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Piękny żuraw :)
Kurcze... od kilku lat poluję na okazik i poza przelotami, jeszcze nie spotkałem. A wiem, że co najmniej 2 pary u nas gniazdują :)
vonZan
| 08:20 sobota, 14 kwietnia 2012 | linkuj Tunia jesteś prawdziwą odkrywczynią :D !!!
@Siwobrody: ooooo chociaż nie jestem zadowolona z faktu, iż choruję w taką pogodę jak dziś, to cieszę się, że nie jestem sama ;]
siwobrody
| 19:36 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Tobie to dobrze aaaaaaapppppppsssssikkkk , a ja próbuje się leczyć, smark, kich.
Ale i skoro przeżyliśmy najazd Szwedzki , kich , kich, to i przeżyjemy inne choróbska.
Nie straszne nam , aaaaaaaaaaapsik, deszcze i wiatry , smark, smark .
Do zobaczenia na trasie .
| 17:59 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Rzadko się zdarza znaleźć zgubę, więc wyobrażam sobie Twoją radość z tego powodu. Żuirawie nam "latoś obrodziły" i to właśnie na "Twoich" terenach. Kiedyś też niespodziewanie przekroczyłem granicę pod Bukiem i polscy gospodarze witali nie słowami "guten tag" myśląc żem Niemiec. Bardzo lubię takie wycieczki, po takich terenach i o taki dystansie, no ale jak każdy wolę bez opadów.Pozdrawiam Cię Tuniu.
| 14:12 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Strasznie deszczowo zapowiada nam się kwiecień :(((
| 11:40 piątek, 13 kwietnia 2012 | linkuj Wczoraj też chciałam gdzieś pojechać, ale jakoś mi się odechciało.... Fajne foteczki:))
| 21:26 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj to wczoraj jechałam ! wczoraj było dużo cieplej ...przynajmniej na początku ...:)))
| 21:11 czwartek, 12 kwietnia 2012 | linkuj Ciepło dziś było i spokojnie, ale też bardzo wilgotno. Niskie ciśnienie nie nastrajało mnie dziś optymistycznie. Tobie jednak udało się w tym deszczu uzyskać szczęście :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa newac