Zabawa w odkrywanie nowych dróżek ......:))))

Piątek, 6 kwietnia 2012 · dodano: 06.04.2012 | Komentarze 10

Zgadaliśmy się z Krzyśkiem na taką zabawną wycieczke ....a więc szukanie nowych przejść i skrótów w ogólnie znanym nam terenie :))) A ,że pogoda dzisiaj była super i akurat miałam dzień wolny od obowiązków - dlaczego nie ?
Tak więc udało nam się w końcu dotrzeć do Neu Rosow , nie po szosie ale przyjemną dróżką , stąd przez Rosow do prawie Pomellen z zaliczeniem mojej ulubionej plażyczki , potem do lasu gdzie zrobiliśmy parę kółek wśród wspaniałych ogromnych i starych drzew ... Po wylądowaniu w Lehben udało nam się w końcu sprawdzić jak wygląda drugi brzeg jeziora - jest super ! A dalej już do Ladenthin skąd znów skrótem do Barnisławia ...dalej nie dał już się Krzysiek namówić na następny skrót do Kołbaskowa ...więc ze Smolęcina pojechał już do domku :))) Bardzo fajna wycieczka i im więcej poznaję , tym więcej wiem gdzie jeszcze i co trzeba będzie zobaczyć następnym razem ! A tereny tutaj , z tymi ogromnymi przestrzeniami i pofałdowaniami , i jeziorkami ....piękne ! Co tu dużo gadać ! :)))

Tu przekraczaliśmy granicę ....:)

Kocham cię Poooolsko ! :)))

Neu Rosow :)

spotkanie nad jeziorkiem w Pomellen

W drodze do lasu ....:)

wiele takich urokliwych jeziorek ...po drodze ...

przepiękne świerki , jak tu nie skręcić !

To już wjazd nad jezioro w Lehben ...nawet postawili szlaban , nie wiadomo po co ?

kilka fajnych miejsc do biwakowania ...

już kierujemy się w stronę LAdenthin

I widok z granicy pod Barnisławem :)

Jeszcze tylko to ! JAko ,że się zbliżają święta - życzę Wam mnóstwa radości , zadowolenia , uśmiechu na co dzień , kochającej rodzinki i mnóstwa przyjaciół ! :)))

| 21:31 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Sztukę zatrzymywania czasu w kadrze opanowałaś na najlepszym poziomie... Te fotki można oglądać i oglądać... Podobnie jak i Twoje obrazy.
Wszystkiego najlepszego!
Jana
| 18:36 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj piękne miejsca i zdjęcia ! Wesołych Świąt !!
dornfeld
| 17:47 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcia przepiękne. Życzę Wesołych Świąt.

| 16:24 niedziela, 8 kwietnia 2012 | linkuj Tego typu wycieczki są szczególnie satysfakcjonujące, bo poznaje się miejsca rzadko uczęszczane. Z przyjemnością przyglądam się Twoim eskapadom a potem staram się zaglądać w miejsca, do których wcześniej trafiłaś. Bogactwo leśnej zwierzyny świadczy o odludnym charakterze miejsc, które odwiedziłaś. To bezkrwawe polowanie udało się Tobie wyśmienicie.
| 19:29 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Piękne:) Wesołych Świąt!
| 06:27 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Jak zwykle fotorelacja super poziom i również przyłączę się do życzeń i z okazji Świąt Wielkanocnych dużo radości, której moc przesłoni troski codzienności. Miłej atmosfery oraz mokrego dyngusa :)
| 21:10 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Wesołych Świat:)))) Piękna relacja
| 20:13 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół, słoneczka i wiatru w plecy w czasie wycieczek rowerowych oraz Wesołego Alleluja!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacyd