Z okazji kobiecego święta - pierwsza kobieca wycieczka w Szczecinie !

Sobota, 10 marca 2012 · dodano: 11.03.2012 | Komentarze 12

Pięknie opisał naszą wycieczkę Siwobrody , więc nie bardzo muszę dużo pisać ....ale może z innej mańki ..:)))) A więc nasza koleżanka Joanna Olszowska z Madbiku wymyśliła któregoś dnia takie właśnie świętowanie 8 marca - na rowerach ! Ogłosiła i w radio i w gazecie i na fb ...wszędzie gdzie się da :)))) Oczywiście , coby informacja dotarła do wszystkich Szczecinianek , które chcą jeździć , a na przykład nie mają z kim ... albo się krępują dołączyć do bardzo częstych męskich wypadów , bo może komuś nie spodoba się wolniejsze tempo , albo po prostu się wstydzą - np. tak jak ja :) Małgosia pewnie pamięta , jak przeżywałam pierwsze pójście na Masę ! Wszystko Joanna zaplanowała , jednak z pogodą miałyśmy pecha ! No ,ale tego miesiąc wcześniej nie przewidzisz! Z wielką więc obawą stawiłyśmy się na PL.Lotników i....super ..coraz nas więcej ! Plus reporterzy z Głosu i Kuriera ...no i oczywiście Red Bull !! Grubo ponad 20 pań w różnym wieku ...i mimo deszczyku - ruszamy ! Trasa w kierunku Bartoszewa z kilkoma postojami , całkiem niespodziewanymi , bo nagle na przykłąd nad głowami zawisnął nam baner z pięknym hasłem , wymyślonym przez naszych wspaniałych rowerowych chłopaków Tomka i Krzyśka, którzy gdzieś za nami po krzakach się ukrywali ! Potem jakieś zajerzaste ubranka- to nasi ratownicy z Enei - nie tylko uczyli nas reanimacji , w razie cóś , ale i bronili nas przez całą drogę przed atakiem ...choć nie wiem czego ...:))) No i jeszcze nasz wspaniały kolega paparazzi, który podtrzymywał nas na duchu i zrobił wspaniały reportaż z tej fajowej wycieczki , czyli Krzysztof S. :))) Nie była to daleka wycieczka bo ok . 30to kilometrowa , ale ile gadżetów , ile niespodzianek , ile wiedzy po drodze ...a pogoda ? Nie ma złej pogody , tylko źle ubrani rowerzyści , nie ?
Po długim zakończeniowym postoju na polanie Białej i reanimowaniu fantoma ...jeszcze pojechałam sobie dookoła Głębokiego , gdzie z uwagi na wilgotność powietrza, było tak cicho i pusto ,że aż rewelacja !!!!

A to sprawczyni całego zamieszania ...Joanna O. :))))

| 11:07 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj :))))
| 23:02 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj wiesz , próbowałam je namówić ...zwłaszcza te niekolorowe , ale one tylko były wpatrzone w tych męskich pięknotków, :)))
| 21:52 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Myślę, że z grona tych wspaniałych rowerzystek wyłoni się grupa bikerek jeżdżących systematycznie co weekend :)
| 20:20 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj mnie też ten widok się podobał ....:))))
| 18:56 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Tyle kobiet w jednym miejscu, i to jeszcze na rowerach, przepiękny widok.
| 18:09 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Uroczy pomysł ale i jego realizacja przedniej marki. Miło, że panowie zadbali w tym wszystkim o oprawę.
| 14:32 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Jaka radość emanuje z tego wpisu
| 13:43 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Ale super- :)))) Ile babeczek na rowerze:))) Miło popatrzeć:))) Pozdrawiam
| 11:03 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj :))))))...i tu się zgadzam z przedmówcą !
DaDasik
| 10:53 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj Oj tak :)
Kobietki to cuda, a jeszcze na rowerze ..... !! :D
SUPER :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wyodw