Do szpitala i z powrotem w deszczu ......

Czwartek, 19 stycznia 2012 · dodano: 19.01.2012 | Komentarze 8

Pojechałam odwiedzić tatę na Arkońską ...trochę się bałam zostawić rower przy stojakach w szpitalu , ale uprosiłam bramkarzy, żeby spoglądali od czasu do czasu ...no i cały czas stał na swoim miejscu :) A całą drogę , a jechałam przez park Kasprowicza do całkiem ubłoconej i rozkopanej ulicy Arkońskiej od strony Różanki.....w miłym deszczyku , który pewnie gdzieś na wschodzie i południu jest ślicznym śnieżkiem ! A u nas dzisiaj było plus 4 !

A przy okazji , może ktoś ma ochotę na wernisaż malarstwa mojego stowarzyszenia , to serdecznie zapraszam ! :) Jutro w Książnicy Pomorskiej :))

| 13:48 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj Niestety dopiero w sobotę po obiedzie znalazłem wiadomość o wernisażu, no ale z pewnością przeglądnę co zaprezentowałaś pod podanymi adresami. gdzie aktualnie jest niestety komunikat, że chwilowo jest to niemożliwe.
| 22:57 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj szkoda , że nie byliście ..ale następnym razem ...może na moją indywidualną się uda , co ? :))))
| 15:44 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj A ja nie będę.:(
Pozdrawiam
Jana
| 08:38 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj ... będziemy na wernisażu ! Do zobaczenia !
| 20:22 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Na wernisaż zjawię się któregoś dnia po niedzieli. Od jutra przenoszę się do MOK-u w Policach :)
Chyba tam zamieszkam przez weekend :))
| 20:06 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Jak nigdy na wernisażu nie byliście , to zobaczycie ! Same niespodzianki będą ! :))))
siwobrody
| 20:02 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Jak już wcześniej pisałem idę na wernisaż i to z obstawą.
Jak możesz to podaj więcej szczegółów co tam będzie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa godzp