Serdeczna wycieczka RS i BS :)

Sobota, 7 stycznia 2012 · dodano: 07.01.2012 | Komentarze 16

Dwadzieścia siedem szalonych osób , dla których deszcz i błocko nie straszne , stawiło się na pl. Lotników na wycieczkę w kształcie serca – oczywiście z okazji jutrzejszej WOŚP ..:)
Na placu przywitał nas reporter Kuriera ...i już było wesoło :) Deszcz oczywiście tak jak zapowiadali padał cały dzień ...ale nie było chociaż bardzo zimno , jak na tę porę roku ….
Jechaliśmy dołem wzdłuż Odry , aż do Polic – i dotąd asfaltem ...trochę ruchliwym ...Ale potem już sielanka !!!! Piękne , przyjemne leśne błotko ! No może trochę ciężko się pedałuje , ale jak ma być serce to będzie ! Później zaplanowany dłuższy postój przy bardzo kształtnej i dość głębokiej kałuży ,którą Yogi i Monter wypróbowali już wczoraj ….po prostu stwierdzili , iż jest taka piękna (ta kałuża) że nadaję się do sesji zdjęciowej ! :)))) No i wszyscy odważni do kałuży ! Po kolei , oczywiście …:) Jednak mieliśmy cichą nadzieję , że komuś się nie uda i będzie śmiesznie ….ale nie ! Chłopaki wyćwiczone widać ...wszyscy przejeżdżali z pełną klasą ! :))) Rajd zakończyliśmy , jadąc przez Głębokie , Wojska Polskiego do placu Lotników ...aby serduszko się zamknęło ….:)))

Postój pierwszy koło Huty :)

Postój drugi - wjazd do lasu :)

Już w leśnym błotku i w kałużach :)))

:)))))
Kategoria Szczecin, Okolica

Kajman
| 10:06 wtorek, 10 stycznia 2012 | linkuj Super taka jazda z parasolem:)
| 19:24 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Podejrzewam, że z biegiem czasu wszyscy, łącznie z rowerami zaczynali przybierać jeden brunatny kolorek... Ale co tam błocko, liczy się wyprawa!
| 09:17 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Protestuję Miła Tuniu byś się określała mianem staruszki - masz na to wiele lat przed sobą !
| 20:31 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Piękna serduszkowa wyprawa- a zabawa w błotku superowa:))))
| 18:34 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj musisz wchodzić na forum Rowerowego Szczecina ...oni ciągle coś proponują , zwłaszcza w weekendy ....:)))) A i samemu można zgłosić wycieczkę ...prawie zawsze są chętni :)))
| 18:26 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Jestem pod wrażeniem, wspaniała eskapada, w świetnym towarzystwie. Może nie mam racji, że ciągle jeżdżę sam ? Zastanawiam się w jaki sposób ta dzielna grupa się skrzyknęła na wspólną "serduszkową" wycieczkę !
| 12:23 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Ta kałuża była na naszej trasie w kształcie serca , a nie wiem czy w puszczy dałoby się taka trasę wykręcić ....pewnie tak ...ale czy miała by 42 kilometry ? Takie duże było to nasze serce ! :)))
prim8
| 07:14 niedziela, 8 stycznia 2012 | linkuj Zapraszam do kałuży w Puszczy Bukowej.Żeby ominąć jedną (od strony Płoni) musiałem nadrobić ze dwa kilometry trenując na nogach. Chwilę wcześniej bez "objazdu" sforsował ją tubylec na rowerze Ural :)
| 21:22 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj myślę , że kiedyś się uda ! W każdym razie zapraszamy serdecznie !!!! :)))
niradhara
| 21:04 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Cóż za świetny pomysł! Nie ma to jak dobrana grupa szaleńców :-) Chciałabym Was poznać w realu :-)
| 19:19 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Byłoby weselej jeszcze bardziej :)))
| 19:12 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj a co ! Co mają się ze staruszki śmiać ....bo pewnie bym rymcnęła ! :))))
| 19:09 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj Deszcz, nie deszcz ale buzie uśmiechnięte. Tunia coś oszukałaś, co to za omijanie kałuży przy sesji zdjęciowej?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cesam