Rower prosił i pies prosił ....zlitowałam się tym razem nad psem .... :))))

Wtorek, 20 grudnia 2011 · dodano: 20.12.2011 | Komentarze 6

...wprawdzie nie wzięłam licznika ...ale licząc ,że chodzi się z prędkością ok. 5km na godzinę , to przeszłam 5 kilometrów ! Słońce pięknie świeciło , więc nie omieszkałam wziąć aparatu ...uwielbiam takie klimaty ...i zdjęcia pod słońce , chociaż niektórzy krytykują , ale one naprawdę oddają nastrój chwili ...:)))) Ze spaceru obie byłyśmy zadowolone , a rowerek niestety ...może jutro ..bo dzisiaj jeszcze miałam wigilię z przyjaciółmi od malowania :))))

PS. A w środę , następnego dnia , na to wszystko spadł śnieg !!!!! :)))

| 19:48 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj ale jeszcze jest coś między wschodem , a zachodem :)) Wtedy też można pod słońce, jeśli takowe widać na niebiesie ! :))))
| 16:22 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj "Pod słońce" to najlepiej lubię robić jego zachody... Na wschody zazwyczaj nie mam ochoty wcześnie wstawać...
| 13:35 środa, 21 grudnia 2011 | linkuj TAk ..byłam na naszej planecie ! Jest nadal śliczna ! a dziś pokryta białym puchem ...też byłam chwilę z pieskiem , ale już nie wzięłam aparatu ...bo myślę ,że zima jeszcze będzie w tym roku ...albo już w przyszłym ....:)))
prim8
| 22:03 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj Halo Houston. Tunia miała bezpośredni kontakt z planetą Ziemia. A zdjęcia kosmiczne.
| 21:28 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj Malownicze fotki:)))
| 20:33 wtorek, 20 grudnia 2011 | linkuj To troszkę się nachodziłaś. Fotki urocze :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odypr