dalszy ciąg bajki .....:)))) Czyli druga część pleneru w Głusku :))

Środa, 21 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 13

Pewnego dnia wybrałam się w dół Drawy zaczynając od Elektrowni wodnej w Głusku .
Na spływach kajakowych tutaj jest najdłuższy odcinek przenoszenia kajaków ....

potem już tylko rzeka i las :)

no i oczywiście wszędzie dookoła grzyby ! :)))

W środę dojechała Basia ze Śląska ze swoim pociesznym Kamilkiem :))) Świetny York , który towarzyszył nam w każdej wycieczce , cały czas biegnąc przed nami ! Jednego razu tak przebiegł 20parę km ! Teraz zwiedzałyśmy lasy wokół jeziora i rzeczkę Płociczną za swoimi urokliwymi mostkami ,stare cmentarzyki , resztki wałów obronnych i ukryte schrony i bunkry ....dużo tu tego ....Jednak jak to ja , skupiłam się na cudach i darach matki Natury ....:)

a to Kamilek :)

A w ostatni dzień znalazłyśmy ujście rzeki Płocicznej z jeziora Ostrowieckiego .....i byłyśmy zachwycone ! :)))

No i na koniec pleneru , który trwał do 25tego września pokazaliśmy naszą twórczość ...skromną bo za dużo czasu na malowanie jak widać nie było ...:))) Ale zdjęcia są i pewnie nie raz wezmę się za utrwalenie na płótnie tych niesamowitych wrażeń ! :))))

Misiacz
| 21:26 piątek, 30 września 2011 | linkuj A już myślałem, że masz jakąś "kajakozę" ;)))!
| 21:38 środa, 28 września 2011 | linkuj dzięki ! Może kiedyś zechcecie tam pojechać ! wtedy mogę służyć za przewodnika (samouka , oczywiście ! )
| 17:39 środa, 28 września 2011 | linkuj Twoja wszechstronność jest imponująca, zdolności artystyczne które tak uroczo prezentują się na płótnie łatwo też dostrzec w zdjęciach. Ciekawy jestem czy też tak łatwo przychodzi Ci pisanie, mam na myśli twórczość literacką ? Do tego dochodzą coraz liczniejsze kilometry na rowerze. Niezmiennie podziwiam.
| 21:03 wtorek, 27 września 2011 | linkuj :)))))
| 20:14 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Tunia, jak zwykle pięknie na Twym blogu. Troszkę Ci zazdroszczę tego wyjazdu, tam rzeczywiście jak w bajce :))
Ładne dzieła wyszły spod twych zdolnych rączek Koleżanko :))
| 19:34 wtorek, 27 września 2011 | linkuj dzięki ,że Wam się podoba! Grzybki zbieraliśmy ukradkiem :) a zające , jelenie i inne zwierza aż się pchały , żeby mieć portret ! :))))
dornfeld
| 18:56 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Rewelacja, no i te grzybki, niestety koło Szczecina w iglastych lasach dużo mniejszy wybór gatunków. Z drugiej strony zbiór w Parku Narodowym jest nieco ryzykowny. Gratuluje talentu malarskiego.
prim8
| 18:36 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Jak długo taki zając musi siedzieć bez ruchu, żeby mieć tak piękny portret?:)
| 15:21 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Moim zawsze wielkim marzeniem było wziąć udział w spływie kajakowym po Drawie, ale nic nie stoi na przeszkodzie kiedyś pojeździć tam rowerem z namiotem.
alistar
| 13:20 wtorek, 27 września 2011 | linkuj Ależ cudne widoki! Serce się raduje :)
Kamilek, mimo króciutkich łapek, dzielny bardzo :)
Piękno, utrwalone na płótnie, bardzo miłe :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ytuma