przez Ostoję i Okulickiego do miasta do mamy i spowrotem :)

Czwartek, 25 sierpnia 2011 · dodano: 25.08.2011 | Komentarze 8

Piękna pogoda ..może trochę za ciepło ale w południe bez słońca i bez wiatru ...w sam raz na rower . Zdecydowałam więc , ze pooszczędzam znów benzynę i....może trochę schudnę :))) Przejechałam nową piękną drogą Rajkowo-Okulickiego i potem pokręciłąm się po cmentarzu ..no i znów ocena postępu robót w okolicy pl. Żołnierza :) Spowrotem przez Ostoję i jak zwykle Karwowo ... Wyszło prawie 40 km :)))

jeszcze trochę lata za Ostoją :)

roboty w centrum ...mnóstwo uwijających się robotników...objechałam całą budowę Kaskady ...pracują ,ze aż miło patrzeć ! A ja sobie tutaj środeczkiem między walcami ...:))

a to już Warzymice :)

miło popatrzeć na roślinki w zachodzącym słońcu ...:)

w Karwowie :)

przed Smolęcinem :)

to tez :)

a to na pastwisku w Smolęcinie :))
Kategoria Okolica, Szczecin

| 20:23 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj też uważam ,że za krótko żyją i za każdym razem obiecuję sobie - nigdy więcej ...ale ciężko żyć beż takiej miłości ....mimo wszystko .....Moja Tina ma już 10 lat , ale operację , już nie pierwszą przeszła dobrze i myślę ,że jeszcze pobiegamy nie raz po moim ulubionym polu ! :|)))
| 20:07 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj Nawiązując do Twojego wpisu na temat opieki nad pieskiem (nie psicą) przypomniało mi się stwierdzenie sprzed lat, z dawnego Przekroju, że jedyną miłością, którą można pozyskać za pieniądze, to jest PIES ! Psa nie mam od lat, bo zbyt krótko żyją ale pamiętam jak cieszył się, gdy wracałem do domu po wyrzuceniu śmieci chociaż trwało to 3 minuty.
| 14:27 sobota, 27 sierpnia 2011 | linkuj Mnóstwo uroczych fotek, cieszmy się urokiem kwiatów, bo niedługo przestaną cieszyć nasze oczy. Pozdrawiam Cię serdecznie.
meak
| 06:34 piątek, 26 sierpnia 2011 | linkuj Dobrze wiedzieć, że moja alternatywna, wydłużona droga do pracy została wyremontowana ;)
Piękne są te zdjęcia, jak obrazki :)
| 20:30 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Maki, jak wiosenne :)))
| 20:01 czwartek, 25 sierpnia 2011 | linkuj Jak zwykle na Twoim blogu malowniczo i sentymentalnie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi