Jak to niektórzy jeszcze mówią - krótki wypad do NRD :)

Czwartek, 4 sierpnia 2011 · dodano: 04.08.2011 | Komentarze 5

Jak zobaczyłam ze zanosi się na deszcz i ponoć tydzień ma padać ...chwyciłam rower o godz 17.30 i zamiarem wykorzystania tej ciepłej jeszcze i bezwietrznej aury wyruszyłam w trasę po okolicy z małymi zmianami , coby się nie nudzić ! A więc Rosow, Radekow, Tantow , Neurochlitz ,Rosówek . Udało mi się spotkać stado żurawi , które mimo że były daleko , zobaczyły mnie i wystartowały do lotu ...:)
A bocianki mieszkają w Radekow :) Gęsi mieszkają w Tantow , a sarny pasą się na Kamienieckim polu ....:))) Było super , nawet dość długo ponad 30 udało mi się jechać ! :)))))

| 05:24 niedziela, 7 sierpnia 2011 | linkuj Jestem zachwycony Twoimi fotkami, zrozumiałem też aluzyjny wpis w moim blogu (następny ornitolog)- takiego mnóstwa bocianów w locie, czy tez na ziemi nigdy w życiu nie widziałem- to już tak zwane sejmiki bocianie, zatem niebawem opuszczą nas i od razu robi mi się smutno.
Misiacz
| 13:49 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj Sami ornitolodzy ostatnio jeżdżą po okolicy...i jeden inspektor budowlany! ;)
| 11:17 piątek, 5 sierpnia 2011 | linkuj CHOCIAZ ,ŻEBY W NIEDZIELĘ BYŁA , NIE ? Jadę przecież na plener ! :)
| 21:46 czwartek, 4 sierpnia 2011 | linkuj Ładne fotki dziś zrobiłaś :)
Nie kracz o deszczu :'( , na weekend ma być pogoda bo w końcu przestanę jeździć :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oimpo