Po Puszczy Bukowej :)

Wtorek, 12 lipca 2011 · dodano: 12.07.2011 | Komentarze 12

Dzisiaj namówiłam kolegę , który bardzo dobrze zna Puszczę Bukową na wspólny wypad , jako, że zawsze marzyłam o zwiedzeniu jej rowerkiem . Oczywiście miałam świadomość o baaardzo urozmaiconym terenie w tym rejonie ! :) Wystartowaliśmy przy Jeziorze Szmaragdowym , żeby leśnymi dróżkami , zwiedzając charakterystyczne miejsca dotrzeć , nie planując wcześniej tego , do jeziora w Binowie ….bo tam też dawno już nie byłam … :)Czyli jechaliśmy tak : Ze Szmaragdu zielonym szlakiem a później niebieskim do Głazu Grońskiego. Dalej czarnym szlakiem koło Głazu Serce do Siodła Zielawa i czerwonym szlakiem do Drogi Dolinnej i Drogi KOłowskiej. Lasem do niebieskigo szlaku i nad Jezioro Binowskie. Szosa z powrotem do drogi Kołowskiej do Bukowca- najwyższy szczyt z wieżą obserwacyjną. Szosą do żółtego szlaku i do Jeziora Szmaragdowego Oczywiście podjazdy i zjazdy były na tyle strome ,że często z wielką przyjemnością pchaliśmy rowerki ...praktycznie to może z dwa kilometry przejechaliśmy asfaltem ...Pogoda nam bardzo dopisała , ze nawet , gdybym wzięła kostium to na 100% bym się wykąpała w pięknej , kryształowo czystej wodzie w Binowskim jeziorku ! Niestety , tylko pochodziłam trochę po wodzie ...może następnym razem :)

Jezioro Szmaragdowe ...:)

Zaczynamy podbój puszczy ! :)))

Głaz Grońskiego ....

I pod górę ......

A tu naprawdę było ciężko ! :))

a takie cosik znaleźliśmy .....:)

widok na Binowo ...:)

na dawnej dzikiej plaży na przeciw Binowa...zrobiło się ładnie i zadbanie ...

jeszcze na plaży :)

najwyższy punkt ...Bukowiec :)

na polu golfowym ...:)

sympatyczne zakończenie wycieczki ...:)))))
Kategoria Okolica, Szczecin

sikorski33
| 19:16 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Piękna wycieczka i super zdjęcia:)
Pozdrowienia
| 15:14 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Teraz, to i Puszcza Bukowa stoi dla mnie otworem.
dornfeld
| 19:01 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Mniam, mniam ten grzybek, nie mogę się doczekać wysypu.
| 19:31 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj teraz jest jeszcze gorzej , bo most w Mescherin zamknęli - remont :( A tędy też było można , przez Gryfino ...niestety ...zostaje Poznańska :(
| 18:39 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj No i znowu wprost czuję się zobowiązany do odwiedzenia Puszczy Bukowej, zwłaszcza że dawno tam nie byłem. Jak widzisz jesteś dla mnie inspiracją do planowania wycieczek. Zadanie poznania przygranicznych okolic jak Ladenthin czy Nadrensee już mam odrobione, czas więc i na puszczę. Jednak wstręt mnie ogarnia jak myślę o jeździe na prawobrzeże. Pozdrawiam.
| 09:36 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj zasłużony dla szczecińskiej turystyki ...zginął na Mont Blanc w 1957 .... Pierwszy raz tam byłam , a myślałam ,że znam Puszczę ....
| 21:20 środa, 13 lipca 2011 | linkuj raczej nie ...ale jakby ktoś tam był od nich , to może by pozwolili się wdrapać ...kiedyś byłam na takiej w okolicach Trzebieży ..ale drugi raz bym nie wlazła ! Okropnie się trzęsła ! :)
| 20:59 środa, 13 lipca 2011 | linkuj Już grzyby ?? :o Toż to chyba powiew jesieni! Można było wejść na tą wieżę?
Ja już bym się na nią wspinał (I focił)
Pozdrawiam
| 22:00 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj :)))
| 21:42 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj było naprawdę super ! wracaj szybko ! :)))
| 21:31 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Kurczę, Tunia, aż Ci zazdroszczę ;))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczon