Kamieniec :)

Środa, 11 maja 2011 · dodano: 11.05.2011 | Komentarze 3

W ramach gimnastyki porannej , bo po południu planuję kosić i plewić :):) ....pojechałam sprawdzić ile to kilometrów ma pętla Kołbaskowo-Kamieniec-Moczyły-Kołbaskowo ..... I wyszło mi ,że prawie 12 ! Całkiem dobrze w tą stronę się jedzie :))) Pogoda do tego super , może trochę za ciepło ..:))))

Za Kamieńcem wjazd do lasu i na dole jest Odra ....ładnie tam , ale sama bałam się dziś tam zajrzeć :) Nazywamy to Kamionką :)

A to spojrzenie na Międzyodrze z drogi z Kamieńca na Moczyły :))))

| 17:09 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Jak to miło widzieć Twoją aktywność i to nie tylko rowerową. Tej ogródkowej jednak zdecydowanie Ci nie zazdroszczę zwłaszcza, że niezmiennie odwlekam koszenie trawy i przycinanie żywopłotu. Liczę na opady do niedzieli, więc poniedziałkowy poranek chyba (?) poświęcę na swoje wybryki z kosiarką i nożycami. Trudno u ha ha !
| 15:21 środa, 11 maja 2011 | linkuj Widzę, że troszkę Cie zaraziłam do rannego rowerowania :)))
Na tamtych terenach, bliżej Odry jest bardzo ładnie
Misiacz
| 13:52 środa, 11 maja 2011 | linkuj Czyli szykuje się aktywny fizycznie dzionek...:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa itree