odpoczynkowo-wspominkowo :)

Poniedziałek, 9 maja 2011 · dodano: 09.05.2011 | Komentarze 1

Jako, że dziś nie ruszyłam się rowerowo ...ale spacerowo z piesiem ... Trochę jednak kolana czuję i muszę rzeczywiście powolutku się rozkręcać :))) Więc postanowiłam zachęcić może kogoś do pojechania do przepięknego miasta o nazwie Borne Sulinowo :) Wczoraj na Wałach reklamowali się jak pokazała na swoim zdjęciu Rowerzystka :) i może też im w tym pomogę :))) Jest to miasto o specyficznym klimacie , właściwie cofamy się do lat PRL !

To taka knajpka i miejsca do spania ..tu też raz mieliśmy plener :)Wszystko urządzone w tamtym stylu :) A nawet mamy borniackiego Lenina ! Facet tak bardzo podobny i gra do tańca ale w innej restauracji Pod Orłem ...ma zespół Lenin Band :)

A to wejście do PRLu :)

A to przepiękne jezioro Pile nad który leży Borne z zadbanym nabrzeżem i ścieżkami rowerowymi :)

Dookoła jeziora i miasta znajdują się cudne lasy i największe w kraju wrzosowiska , oczywiście z mnóstwem grzybów ....no i z różnymi atrakcjami ..np . nieopodal można pozwiedzać silosy atomowe , tu i ówdzie natknąć się na schrony w lesie , pojechać do wymarłego miasteczka Kłomino :)) jest bardzo dużo atrakcji, ale Borne ciągle staje się piękniejsze , wielu ludzi szukających spokoju tu się przeprowadza , znam paru takich :))
A to Basia na wrzosowisku ....na rowerach zdarzyło nam się tu nawet raz zabłądzić , mimo że mieliśmy super mapę :)))

Nieopodal Bornego płynie rzeka Piława , która rozlewa się w zalewy Nadarzyckie przed wsią Nadarzyce...są po prostu piękne ...można wynająć kajaki , przywiozą i potem odwiozą i płynąć ...dwa razy na plenerach zaliczyłam spływ Piławą ....tam jest pięknie !

Małgosia z Koszalina dzielnie zbierała ze mną grzyby ...najwięcej czerwonych kozaków , rosną we wrzosach !!

Oprócz corocznych plenerów malarskich i imprezy pod nazwą Militaria , ciągle tam coś się dzieje ! Warto pojechać , zwłaszcza ze nie daleko przepiękne inne moje ukochane jeziora np. Komorze i jez. Drawskie i najukochańsze Siecino :)))
A to migawki z szalonych pobytów w Bornem ....:))))