do miasta inaczej

Niedziela, 28 marca 2021 · dodano: 29.03.2021 | Komentarze 4

pojechałam trochę zgodnie z wiatrem , czyli od strony południowo zachodniej tym razem do Szczecina ....a tak poważnie to chciałam sprawdzić drogę od Wąwelnicy do Wołczkowa , bo tedy nigdy nie jechałam ...od Głebokiego to nie dosyć ,że rozkopy to mnóstwo ludzi ...Potem Arkonka i tłumy ...a w parku Kasprowicza ...ojej...krokusy sciągają tłumy ...chyba wolę moje tereny ...cicho i przytulnie ....ale raz na jakiś czas można , nie ?Może być zdjęciem przedstawiającym mapa i tekst „bra 30: Wołczkowo WARSZEWO 115 113 113 Bezrzecze Douje Mierzyn Stobno 10 Szczecin 13 POMORZANY Warnik Barnisław Warzymice Ustowo Przecław 55 Kn A6 Kolouskowo Kol kowo”Może być zdjęciem przedstawiającym droga, drzewo, przyroda i trawaMoże być zdjęciem przedstawiającym ptak i przyrodaMoże być zdjęciem przedstawiającym drzewo, przyroda, zmierzch i jezioroMoże być zdjęciem przedstawiającym drzewo i przyroda

| 08:54 środa, 31 marca 2021 | linkuj Człowiek to istota społeczna, nie da się ukryć ...
| 16:52 wtorek, 30 marca 2021 | linkuj Arkona i Goplana to jest dla mnie tragedia zwłaszcza w łykend kiedy jest pełno ludzi...
Marecki
| 16:51 wtorek, 30 marca 2021 | linkuj Ładnie i spotkałaś nawet boćka :)
| 05:23 wtorek, 30 marca 2021 | linkuj Niestety Tuniu muszę zgodzić się z Twoją opinią na temat miejskich tłumów, no ale każdy chce radować się rodzącą się wiosną. Bocian w Wąwolnicy jest samotny, natomiast w Mierzynie jest parka. Redlicy też nie lubię ale jest to dla mnie część trasy do Brzęczą lub Dobrej ulicą Zieloną. Zaszalałaś Rynku a mam na myśli dystans wycieczki. Brawo !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa konag