Kellyskiem ...dzisiaj dla odmiany

Czwartek, 25 marca 2021 · dodano: 25.03.2021 | Komentarze 3

dawno nie jechałm moim trekkingiem ....ale okazało się ,że ma odwrotnie koło przednie założone , to sobie roboty dodałam dzisiaj ....no i zeby sprawdzic czy działa, taka krótka przejażdżka do Siadła Dln polem ...potem do Górnego właściwie pchanie roweru taka góra i wertepy , potem znów polem ....a tak jaoś cieplutko i fajnie , że nie chciało mi się szosami jechać :)Może być zdjęciem przedstawiającym kwiat i przyrodaMoże być zdjęciem przedstawiającym drzewo i na świeżym powietrzuMoże być zdjęciem przedstawiającym most i zbiornik wodnyMoże być zdjęciem przedstawiającym drzewo, przyroda, trawa i jezioroMoże być zdjęciem przedstawiającym przyroda, trawa, zmierzch, jezioro i drzewo

| 18:43 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Nie dość że cieplutko, to jeszcze załapałaś się na trochę słońca i zdjęcia wyszły wiosenne i optymistyczne.
| 17:50 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Ciekawy jestem skąd się wzięła ta anomalia z kołem. Wiosenne krokusy - urocze.
Marecki
| 17:30 piątek, 26 marca 2021 | linkuj Śliczne krokusy. Miło tez zobaczyć wolną od lodu Odrę..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo