• Sprzęt Gucio

ładne popołudnie

Poniedziałek, 14 grudnia 2020 · dodano: 14.12.2020 | Komentarze 3

a takie kółeczko przez Rosow i Pargowo i Kamieniec ....no i dawno nie jechaną aleją lipową do Staffelde ...pęknie droga sprzątana i wycinane krzaki ...niesamowite ,że Niemcy o takie polne drogi tak dbają !Słoneczko wyjrzało i chyliło się ku zachodowi , a żurawie i gęsi w ilosciach niesamowitych nadal sobie urzędują na polach za Pargowem !

| 17:27 środa, 16 grudnia 2020 | linkuj Tylko jakiegoś wozu drabiniastego na tych polnych drogach brakuje! Małe kółeczko, a jakie piękne zdjęcia!
Marecki
| 17:34 wtorek, 15 grudnia 2020 | linkuj Ale świetna fota drapieżnika i nie tylko. Cudowne aleje drzew..
| 16:43 wtorek, 15 grudnia 2020 | linkuj Tytuł Twojej wycieczki Tuniu wcale nie oddaje tego, co nam z tej wycieczki demonstrujesz . Co prawda nim tu pokazał się Twój wpis Kuba zademonstrował mi relację z tej wycieczki z FB pewno dlatego nie byłem zaskoczony fotorelacją. Znakomicie wybierasz trasy swych wycieczek i jeździsz tam, gdzie wprost czekają na Ciebie piękne widoki i pozujące zwierzęta. Moje uznanie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jiree