od Gryfina do Widuchowej

Sobota, 5 grudnia 2020 · dodano: 05.12.2020 | Komentarze 3

Paweł i Benia od Szczecina , a ja od Gryfina ....zobaczyć nowy punkt widokowy w Widuchowej ...piękna pogoda , na powrocie troche zimno ...w WIduchowej pełno ludzi , ale dość daleko trzeba iść , a rower też trzeba niżej zostawić ...ciekawe ile czasu takie pielgrzymki tu będą .....na dole sprzedają sery i pasztety ....a no górze piękne widoki , trochę się trzęsie i wiatr dziwnie wyje .....powrotna droga inna , bo przez Babinek i Steklno .....wracaliśmy już po ciemaku :)Brak opisu.

| 21:28 poniedziałek, 7 grudnia 2020 | linkuj Bardzo długi dystans a do tego tradycyjnie urocze migawki z trasy. Świetny foto - reportaż z trasy.
| 21:23 niedziela, 6 grudnia 2020 | linkuj już otworzyli most Mescherin-Gryfino ...i dlatego pojechałam :)
| 20:50 niedziela, 6 grudnia 2020 | linkuj Ale super te fotki odblaskowe! W Widuchowej jeszcze nie byłam, może na wiosnę, jak otworzą most w Siekierkach, to sobie zrobimy taką odrzańską pętlę?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa widzi