znów Salvey z Arturem

Piątek, 3 lipca 2020 · dodano: 04.07.2020 | Komentarze 4

tym razem z Arturem po południu na czereśnie ...ja już mniej się nażeram bo zaczynają się robaczki wykluwać i za dużo sprawdzania ...Artur za to wogóle się nie zastanawia i je jak leci ! ... a czereśni nadal zatrzęsienie ...nawet spotkaliśmy Niemców zbierających o dziwo :) ....Tantow-Gartz-Hohenreikendorf ....jeszce na zakupki małe w Gartzu gdzie spotkałam dawno nie widzianego Misiacza :)...w domu wylądowałam o 21szej :)Obraz może zawierać: 1 osoba, niebo, chmura, na zewnątrz, przyroda i tekstObraz może zawierać: drzewo, niebo, roślina, chmura, na zewnątrz i przyroda

| 17:00 wtorek, 7 lipca 2020 | linkuj Wprost nie do wiary jak cudownie obrodziły tego roku czereśnie.
| 17:57 poniedziałek, 6 lipca 2020 | linkuj Sympatyczna wycieczka :)
| 13:26 poniedziałek, 6 lipca 2020 | linkuj Sezon na czereśnie w pełni, ale czy zdążę jeszcze się załapać? Smacznego!
Marecki
| 19:14 sobota, 4 lipca 2020 | linkuj U mnie czereśnie na ogródku zniknęły dwa tygodnie temu.To czego nie zebrałem zeżarły szpaki, kosy i gołębie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zegar