• Sprzęt Gucio

wzdłuż zielonej granicy ....

Sobota, 28 marca 2020 · dodano: 28.03.2020 | Komentarze 6

właściwie trochę z buta troche rowerkiem .....nie wszędzie się dało jechać ...a najbardziej zasapałam się pchając rower pod ogromną górę gdzie trenują quady ....a tam chciałam zakonczyć spacer wzdłuż granicy ......
Od drogi tirowej weszłam na pas graniczny i wzdłuż jeziora podziwiając piękne widoki .....a na granicy ogromna kupa piachu ..ale żadnych pilnujących .....od okolic Barnisławia wracałam też polem ...oj jak tu pięknie ...i żadnych ludziów !!  :P

| 06:07 wtorek, 31 marca 2020 | linkuj Jak zawsze piękne plenery. A ja wczoraj zrezygnowałem z rowerka na rzecz biegania.
| 12:04 niedziela, 29 marca 2020 | linkuj O, a myślałam, że tylko ja mam teraz zboczenie, żeby patrolować granicę. Piękne zdjęcia.
michuss
| 10:29 niedziela, 29 marca 2020 | linkuj Ryzykownie ;)))
Marecki
| 19:13 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Ślicznie
| 18:48 sobota, 28 marca 2020 | linkuj A mnie podobają się wszystkie Twoje zdjęcia, nie tylko żurawie.
| 18:45 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Startujące żurawie super :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enbyl