• Sprzęt Gucio

maratonik mtb

Piątek, 27 marca 2020 · dodano: 27.03.2020 | Komentarze 3

czyli fajnym leciutkim rowerkiem mtb ...i po wertepach w lesie pod Kamieńcem ...a potem w lesie między Moczyłami a autostradą ...no tu to było grubo ! dziki działały bez opamiętrania na leśnych dróżkach ...dobrze, że nie spotkałam żadnego !!  ale porządnie się namęczyłam i odkryłam piękne nowe miejsca .....no i odwiedziłam fajne jeziorko przy Odrze ....no i pogoda super ...Obraz może zawierać: drzewo, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, trawa, niebo, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: motocykl, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: drzewo, trawa, niebo, na zewnątrz i przyrodaObraz może zawierać: niebo, drzewo, trawa, na zewnątrz, przyroda i woda

| 17:19 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia a szczególnie te, które odnoszą się do nieznanych mi terenów. Rower też prezentuje się świetnie.
| 16:44 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Fajna wyprawa w dzicz.
Marecki
| 12:06 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Nawet nie wiedziałem że masz takiego wypaśnego górala. Gdybym miał zdrowy kręgosłup, to nie kupowałbym miesiąc temu kolejnego trekkinga tylko własnie jakiegoś terenowego 29''era..
Niestety wymaga się ode mnie jazdy będąc wyprostowanym..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepe