• Sprzęt Gucio

do Trzebieży z Gromadką :)

Niedziela, 5 stycznia 2020 · dodano: 06.01.2020 | Komentarze 2

okazało się że na nowy rok duzo znajomych zakupiło nowe rumaki ...haha ...łącznie ze mną ! to pierwsza wyprawa z gromadką to chwalenie sie kto ma lepszy !!  :P......no i jak zwykle z Pawłam to dawna obiecywana Trzebież ! Mój plan to autkiem do Głębokiego jak zwykle i dalej z nimi ......no , ale złośliwy los odłączył mi prąd w akumulatorze , chyba zapomniałm o moim zaczarowanym wyłączniku ....i niestety ....już chciałam zrezygnować i jechać gdzie indziej ale postanowiłam spróbować bo może zdąże .....miałam 45 minut do zbiórki ....i dojechałąm do Taczaka , zadzwoniłam ,żeby jechali i nie czekali .....ale oni ze będą czekać !   No to wystartowaliśmy o 11tej ......rowerki mieli wszyscy piękne !  mój się bardzo fajnie sprawdził ....i już po ciemku wracaliśmy .....a dwóch chłopaków złapało po drodze w Policach gumy , to oni się zostali ....aż do europejskiej odprowdzili mnie Ela i Paweł .......już na szwarcówce ciężko już mi było i zimniej się zrobiło ...ale powolutku jakoś się doczołgałam !!

Kategoria Okolica, Szczecin

| 12:15 piątek, 10 stycznia 2020 | linkuj Ale fajna z Was ekipa. Brawo za wspaniałą, długą wycieczkę, choć z niespodziewanymi przygodami - oby takich jak najmniej. O i nad Piaskami byliście? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
| 07:47 wtorek, 7 stycznia 2020 | linkuj Fantastyczna niespodzianka, wręcz sportowy wyczyn, bo przecież niezbyt często - do tego w styczniu - pokonuje się taki dystans a to poniekąd dlatego że samochód odmówił posłuszeństwa, ale tylko poniekąd, bo i bez awarii auta dystans byłby znakomity. Brawo Tunia no i cała ekipa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egoae