wichura

Sobota, 22 września 2018 · dodano: 22.09.2018 | Komentarze 6

...to gruszki pospadały !...to trzeba podjechac !....sakwy i plecak przez 5 minut pełne ! w domu 6 słoików gruszek w occie ...reszta  na bieżaco , na sok i dżemik :) zdjecia mi sie wykasowały niestety ....tylko z komórki takie ...

| 18:38 wtorek, 25 września 2018 | linkuj to dam znać i na Syrenich stawach się spotkamy jak bede w Szczecinie ze słoiczkiem gruszek ...haha ...ok ? ale pewnie dopiero w pażdzierniku :)
| 15:53 wtorek, 25 września 2018 | linkuj Tuniu - warto będzie zaglądnąć w okolice Syrenich Stawów, gdzie intensywnie trwają prace przyswajające tamte tereny do odbywania spacerów. Już teraz wygląda to obiecująco.
| 19:33 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj Tuniu chyba kupimy od Ciebie gruszki w occie :)
| 18:18 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Ja aktualnie wojuję z jabłkami - i te ogrodowe i działkowe jabłonie obrodziły wyjątkowo, nawet drzewko, które właściwie było przeznaczone do wycięcia. Kompoty zrobione, przede mną jeszcze gotowanie dżemów.
| 06:41 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Gruszki w occie - ciekawe połączenie. Gruszki i jabłka w tym roku bez zimnych ogrodników przeżywają klęskę urodzaju, więc pod tymi drzewami mnóstwo owoców się marnuje - nawet po niemieckiej stronie. Wiało niemiłosiernie, więc te Twoje 26 km liczy się podwójnie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala