z flaszką do Petershagen

Czwartek, 20 września 2018 · dodano: 21.09.2018 | Komentarze 3

....czyli z podziekowaniem za pomoc w ratowaniu roweru 2 tyg temu .....niestety nie było nikogo w domku , to zostawiłam prezent pod drzwiami :)   .... 20 km pod wiatr było i strasznie sie umęczyłam ...potem wiatr wskazał drogę , dlatego pojechałam w koncu lżej przez Penkun ...potem jeszcze do Penny w Storkow ....i wzdłuż autostrady do domku ....oj ...ciężko było !   A na plaży w Penku dwaj rowerzyści zażywali kąpieli na golaska , wcale się mną nie przejmując ;)a to Fredzio ...nowy członek rodziny ....miał 2 tyg jak go uratowałm ...teraz ma 6 tyg :)

| 18:51 piątek, 21 września 2018 | linkuj Twoja norma zachowana - urocze zdjęcia. Proszę bardzo uważać na Fredzia, bo co trochę widzę na trasach swoich wycieczek informacje o zagubionych kotkach. Taki niespokojny mają charakter.
| 14:23 piątek, 21 września 2018 | linkuj Smutno się robi gdy żurawie odlatują dobrze, że koty zostają ;) śliczny kotek :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eddom