spacerek po okolicy Grambow

Niedziela, 22 kwietnia 2018 · dodano: 22.04.2018 | Komentarze 4

dawno tu nie jechałam i odkryłam po raz pierwszy dróżkę z Gellin do Ramin przez las częściowo ...ładnie tu ...a za NeuGrambow pofalowaną płytówką do Gellin ...jako ,że niedziela to dość duzo rowerzystów spotykałam ...trochę polami też pojeździłam ......na strzelanie wojenne w Rosówku nie chciało mi się już iśc ...bo co roku to samo ..a ja nie lubię za bardzo takich pokazów ....pogoda piękna ale dośc chłodno ...od jutra ma być gorzej ....to trzeba było pojeździć trochę :)      boćki ze Smolęcina               a to moj    ulubiony skrót od Barnisłwia

| 06:35 poniedziałek, 23 kwietnia 2018 | linkuj Wśród Twoich uroczych zdjęć mnie szczególnie urzekł rodzinny portrecik bocianów.
| 20:50 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Znamy te bociany ;) płytówkę też piękna jest :)
| 19:59 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Pięknie się na świecie zrobiło, prawda? Też lubię jeździć polnymi i leśnymi drogami, o ile nie ma za dużo piachu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie