na podery

Piątek, 20 kwietnia 2018 · dodano: 20.04.2018 | Komentarze 4

bardzo ciepło się zrobiło to se tak pojechałam ON aż dojechałam na niemieckie Międzyodrze .....i od Gatow płytami przez ulubione mostki ...z pięknymi widokami ,łąbędziami , czaplami , kaczkami , żabkami , skowronkami i innymi takimi ....a wracałam SalveyMuhle ....bardzo lubię tędy wracać z Gartz .....jechałam wolniutko bo trochęwiało w tamtą .....

| 20:10 niedziela, 22 kwietnia 2018 | linkuj Wunderschön! Wycieczka i zdjęcia - rewelacja!
| 20:25 sobota, 21 kwietnia 2018 | linkuj Pozowanko Tuni niezawodne ;) białe czaple fantastyczne :)
| 16:57 sobota, 21 kwietnia 2018 | linkuj Strasznie się Tuniu "rozbrykałaś" - kolejna wycieczka o wspaniałej długości ozdobiona serią przyrodniczych zdjęć. Szczerze Cię podziwiam i gratuluję sportowo - artystycznej sprawności.
| 13:31 sobota, 21 kwietnia 2018 | linkuj Piekna jaka piękną poze przyjełas na mostku:D do tego widzę że Ulke spotkałaś :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erwow