wieszać obrazy pojechałam w Zamku w Penkun

Czwartek, 11 maja 2017 · dodano: 12.05.2017 | Komentarze 8

obiecałam , że pomogę to pojechałam ....zawiesiliśmy obrazy naszego stowarzyszenia ....trzeba było trochę po schodzch polatac i powbijać gwoździe ....przy okazji pozwiedzałam komnaty i pooglądałm eksponaty .....jest klimat w tym zamku ....dobrze , że nie jest za bardzo odnowiony i czuć tę przeszłość !  Wernisaż w sobote bedzie ....znów pojade rowerkiem :)

| 15:50 niedziela, 14 maja 2017 | linkuj Przepiękne zdjęcia, zwłaszcza okoliczności przyrody. Pozdrawiam
| 13:15 niedziela, 14 maja 2017 | linkuj Jurek ! - zapodaję ! .....z parteru na drugie piętro !!!! :P
| 13:14 niedziela, 14 maja 2017 | linkuj zawaliło się w zamku Szczecińskim ! ...a to jest w Penkun ....w Szczecinie te obrazy też były , ale w listopadzie ....na szczęście !
| 20:32 sobota, 13 maja 2017 | linkuj Skoro nie ten zamek jak wyjaśnia Marek, to całe szczęście - martwiłem się na zapas.
marekburdzy
| 18:30 sobota, 13 maja 2017 | linkuj Jotwu nie ten zamek:)
| 17:26 sobota, 13 maja 2017 | linkuj Tunia skoro napociłaś się na przewyższeniach to zapodaj ich wartość :)
| 14:51 sobota, 13 maja 2017 | linkuj Niezmiennie jesteś Tuniu osobą wysoce społeczną - rzadkość. Z przyjemnością oglądnąłem Twoje kolejne zdjęcia. Czytałem, że w Zamku była poważna awaria którejś jego części ale jak widać reszta jest niezagrożona.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cjree