zbiorówka do ruin zamku

Niedziela, 30 kwietnia 2017 · dodano: 01.05.2017 | Komentarze 7

pięcioosobowa ekipa , piękna pogoda , silny wiatr od wschodu , dość daleki cel .....ale pozwolili się prowadzić według mojego planu czyli dość duzo terenu , dojechaliśmy i znaleźliśmy piękne ruiny zamku w Hohenlandin :) Powrót był dośc ciężki kiedy jechaliśmy szlakiem ON ........ale dało radę !

niradhara
| 16:48 środa, 3 maja 2017 | linkuj Piękna wycieczka i zdjęcia, tylko mapki mi trochę brak. Serdecznie pozdrawiam :)
| 13:22 wtorek, 2 maja 2017 | linkuj Fakt, ruiny zamku robią wrażenie (może będzie celem mojej letniej wędrówki rowerem), ekipa też zacna...Tunia rozkręciłaś się ;))
leszczyk
| 10:35 wtorek, 2 maja 2017 | linkuj Oooo, jaki ładny zamek, Tunia zawsze coś wypatrzy ciekawego :-)
| 09:29 wtorek, 2 maja 2017 | linkuj Twardziele :) ja w tym wietrze nie mam zamiaru jeździć :)
Kuba od Janusza ;) | 06:28 wtorek, 2 maja 2017 | linkuj Piknie, ten z rogami fajny ;)
| 05:33 wtorek, 2 maja 2017 | linkuj Tuniu - moje gratulacje za piękne zdjęcia z niewątpliwie świetnej wycieczki mimo, że warunki jazdy tak do końca nie były dobrze (wiatr). Do tego wskazujesz nam nowe warte zwiedzenia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yniec