wąskotorówką od Penkun :)

Piątek, 28 kwietnia 2017 · dodano: 29.04.2017 | Komentarze 4

pieknie bezwietrznie ...troche mało słońca , ale to co ....tak sobie jechałam i dojechałam do Penkun ...potem zorientowałam sie , ze niechcący jakos mnie poniosło szlkiem dawne waskotorówki Casekow - Gumience .....no i uparcie tez jechałam dalej do Ladenthin z Hohenholz przez las ....droga niestety zdruzgotana przez leśników ...ale potem cudne widoki ...i kostka ...i czułam jak ten pociąg jedzie ...ale go już nie ma i nie bedzie ...szkoda ! tak jechała sobie ciuchcia ......

| 15:52 niedziela, 30 kwietnia 2017 | linkuj Pełna optymizmu Tunia zawsze potrafi znaleźć coś czym warto się cieszyć i podziwiać. Za to Cię tak lubimy Tuniu.
| 14:20 niedziela, 30 kwietnia 2017 | linkuj Marzy mi się, aby na wszystkich byłych nasypach kolejowych zrobić kiedyś szutrowe ścieżki rowerowe, ponieważ tory wiodły zazwyczaj przez bardzo malownicze tereny zdala od dróg.
| 23:25 sobota, 29 kwietnia 2017 | linkuj a już myślałem że sił nie miałaś i dlatego na ten pociąg czekałaś :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yluzl