rocznica

Poniedziałek, 13 marca 2017 · dodano: 13.03.2017 | Komentarze 10

umowiłam sie z tatą na CC bo to juz dwa lata jak mamy nie ma .......posprzatalismy , zapalilismy świece ....potem odwiedziłam teściową na Jarowita i wracałam przez Głebokie , Azoty , obiadek na Krzekowie , Taczaka , Stobno , kawka w Bobolinie ....i przez Smolecin do domku ........a i spotkanie z policją która to bardzo mnie sie czepiła ze jade po chodniku na Piastów ...potem jeszcze jeden rowerzysta , mnie dowód sprawdzali ....a potem jeden przechodzien do nas podszedł i mówi co oni od nas chcą jak 5 metrów dalej jest znak , ze dopuszczony tu ruch rowerowy !!!  jasnie pan policjant poszedł sprawdzic ...głupio mu sie zrobiło , ale zero przeprosin !   a ja jescze wsadziłam głowe do radiowozu i oznajmiłam ze i tak bede jezdzic chodnikiem a nie miedzy samochodowymi debilami jak zechce !.......aparatu nie miałam ...jakies zdjecie zrobiłam komorka ...ale moze jutro dam ....

Gość | 13:13 środa, 15 marca 2017 | linkuj Pani Tunislawo i tyle na ten temat wystarczy, tez tak uwazam, trzeba sie szanowac.
Lubie jazde i rowerem i samochodem.
Zycze przyjemnego dnia.
| 13:05 środa, 15 marca 2017 | linkuj witam gościa !!! ja jako kierowca szanujący kulturalnych rowerzystów i rowerzysta szanujący kulturalnych pieszych i kulturalnych kierowców !! .....i tyle na ten temat !!! pozdrowinka !! ;)
Gość | 12:35 środa, 15 marca 2017 | linkuj Wspaniali zawsze poprawni rowerzysci ,dla was kierowcy to imbecyle i debile. Macie zero tolerancji Wierze ze zaden z was wiecej nie wsiadzie do samochodu ani jako kierowca ani jako pasazer, no przeciez nie chcecie byc debilami i imbecylami.
Pozdrawiam
| 16:20 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Ale musieli mieć głupie miny, gdy okazało się, że prawda jest po Twojej stronie (na Tobie nie zarobili).
| 16:04 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj tak ...nawet pan policjant argumentował moje zatrzymanie , ze niedawno rowerzysta znokautował pieszą na chodniku ! ....pewnie jechał 5 na godzinę tak jak ja , nie ?
| 14:11 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Po Szczecinie da się jeździć, ale oczy trzeba mieć dookoła głowy. Całe szczęście dróg i pasów rowerowych przybywa i przybywa choć nie w takim tempie jakbyśmy sobie tego życzyli.
dornfeld
| 12:45 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Dokładnie tak samo o rowerzystach wyraża się część pieszych i kierowców.
| 07:26 wtorek, 14 marca 2017 | linkuj Tunu - wysoce urozmaicona trasa aż trudno się połapać jak to by wyglądało na mapce. Spotkania z policją raczej nigdy nie są przyjemne - kiedyś w Lubieszynie musiałem dmuchać w balonik a jechałem utwardzonym poboczem pod prąd. Kuba dosadniej określa kierowców -nazywa ich imbecylami ale to blisko debilizmu, prawda ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ywala