popatrzec z góry na świat ....

Niedziela, 5 marca 2017 · dodano: 05.03.2017 | Komentarze 3

czyli pojechałam tam , gdzie są widoczki i przestrzeń ......tak mi sie zachciało...po tygodniu chorowania....
Hohenreikendorf , Hochenselchow, Casekow, Luckow, Petershagen , Gartz .....spotkałam dwoch motocyklistów ...pozdrowili mnie ...miłe .......w Casekow remonty i objazdy ...a w Gartz nowa lodziarnia nad wodą .....

| 22:08 poniedziałek, 6 marca 2017 | linkuj Brawo Tuniu, długa, konkretna wycieczka i podobnie jak poprzedni komentator części miejscowości, które odwiedziłaś nie znam ale przynajmniej wytyczę sobie na mapce trasę Twej wycieczki z pięknymi zdjęciami. Pozdrawiam - Janusz z Kubą.
michuss
| 07:37 poniedziałek, 6 marca 2017 | linkuj Ładna pętla, części z tych miejscowości nie odwiedziałem, chociaż to tak niedaleko.

Co do pozdrawiających - mnie w ostatnich tygodniach zadziwiają kierowcy autobusów miejskich. Nie wiem czy oni mieli jakieś szkolenie, ale np. teraz za każdym razem, gdy puszczam ich z zatoczki dziękują awaryjnymi. To do niedawna był wyjątek, teraz niemal reguła. Miłe.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zesla