Rowerowy Dzień Kobiet i na klif za Trzebieżą ......

Sobota, 5 marca 2016 · dodano: 07.03.2016 | Komentarze 10

Kellysek gotowy to kwiatki tu i tam wepchać ...potem wepchac rowerek do autka i Jasne Błonia !! ....tutaj już jak co roku zaczął się przejazd kobiecy ...no prawie kobiecy .....no bo przeciez zaraz 8 marzec !!!  I pod dowództwem Joanny z Madbika ruszył szwadron do Lawendowej w Tanowie :)  tam poczęstunek , nagrody , pamiątki , tance ......a najwazniejsze to pogaduszki ze starymi znajomymi i poznawanie nowych !  :) ....Pozdrowionka dla Małgosi ! nigdy nie mozemy się nagadać ! :P
...a potem to z dwoma chłopakami sie urywamy bo zachciało mi sie odwiedzić klif w Trzebieży .....nie byłam tam 15 lat !  ...sama bym nie trafiła ....super nam się jechało ....i rozmawiało ...było po prostu fajowo :)

Kategoria Okolica, Szczecin

iwonka
| 15:11 sobota, 12 marca 2016 | linkuj ładnie na tym klifie....to mnie kiedyś Tunia tam zabierzesz :)
| 14:26 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Tuniu - nie tylko z okazji Dnia Kobiet przesyłam Ci pozdrowienia ale także gratulacje za znakomitą formę sportową. Mojego Kuby nie umiem zdopingować to tak dlugich wycieczek, na jakie sobie często pozwalasz. Dodam, zę jestem miłośnikiem elacji fotograficznych z Twoich rowerowych eskapad.
| 14:18 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Dystans godny mistrzyni...również uwielbiam odwiedzać to miejsce (klif).
| 11:22 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj klif jest za Trzebieżą ....niedaleko ..w kierunku Brzózek :)
| 07:50 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Pieknie Tuniu,tyle kilometrów no i tyle kwiatków :)
| 20:28 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj no tak Ty jedna i dwóch chłopaków, musiało być fajowo :D
Agnes
| 18:58 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj A więc to Ciebie widziałam taką ukwieconą na Rajdzie z okazji Dnia Kobiet. Pozdrawiam serdecznie ;)
| 14:26 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj Świetne, I moja Agnes załapała się na jednym zdjęciu nawet
leszczyk
| 14:02 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj Piękny dystans, a wiatr nie pomagał podczas powrotu.... Jeszcze przy tym klifie nie byłem, w końcu musze tam trafić....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emkre