na pokaz slajdów naokółko ! :)

Wtorek, 1 marca 2016 · dodano: 02.03.2016 | Komentarze 8

Kellysek dalej w serwisie , to męcżę tego biednego Bodzia ...ale taki wybłockowany i wyniszczony , że spokojnie zostawiam pod domem taty i na slajdach ....nawet przywiązywać nie musze ;) ...no ale czasem przywiązuję ...haha ....A ,że dzisiaj był taki piekny dzien to postanowiłam przez Grambow , Lubieszyn , Dobrą , Bartoszewo do miasta pojechać ......jakoś ciężko się jechało .....a najbardziej siodełko bolało :P .....ale spokojnie , relaksowo , podziwiając i szukając wiosny dojechałam do Placu Grunwaldzkiego , gdzie zobaczyłąm pod polskimi flagami pełno ludzi skandujących ....dawno nie słyszałam takiej agresji ...coś mi się zaczęło przypominać ...potem szli ulicami ...ja czułam tylko strach ...czy o to chodziło ?   .........    No a potem to wspaniały pokaz slajdów Ani i Jona ....cudowni ludzie , którzy autostopem przejechali prawie pół świata !  11 miesięcy w drodze !  naprawdę warto było ich posłuchać !  ...no a potem to już nocny powrót do domku ...głodna i zmarznięta ...ale żywa !  ;)

Kategoria Niemcy, Okolica, Szczecin

| 09:40 niedziela, 6 marca 2016 | linkuj Brawo Tuniu za "całokształt działalności" - znakomity dystans plus wspaniałe zdjęcia - nic dodać, nić ująć !
| 15:17 czwartek, 3 marca 2016 | linkuj Ooooo krokusiki :) czekam na nie z utęsknieniem .
| 09:41 czwartek, 3 marca 2016 | linkuj "Kellysek" w remoncie...czyżbyś szykowała się na wielkie wyprawy roweowe?
michuss
| 08:57 czwartek, 3 marca 2016 | linkuj Też słyszałem te ryki w okolicy Placu Rodła. Masz rację - budziły niepokój i jedyne z czym mi się kojarzyły to z wyładowaniem agresji, na pewno nie z hołdem oddawanym komukolwiek. :(
leszczyk
| 07:45 czwartek, 3 marca 2016 | linkuj Tuniu, fantastyczny dystans.
Biało-czerwonej nie ma się co bać :-)
| 22:01 środa, 2 marca 2016 | linkuj Co się z ta Polską porobiło, że biało czerwona flaga już tylko z PIS-em mi się kojarzy i niechęć wzbudza. Chyba nie jestem "Prawdziwym Polakiem"

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziejl