zamiast rano znów wieczorem .....

Czwartek, 20 sierpnia 2015 · dodano: 20.08.2015 | Komentarze 8

ciągle coś siędzieje ...imprezy , spotkania , wyjazdy do przyjaciół czy plenerki .....i tak czas umyka ....staram się jednak jeździć , ale często krótko i nie chce mi sie robić wpisów ....np w Oł€żnej u Małgosi jeździłam regularnie po bułki ...jednak więcej czasu zajęło mi pluskanie sie w stawie :) .....Wczoraj postanowiłam rano wrescie ruszyc dalej , bo w koncu chłodniej się zrobiło ...jednak telefon od teściowej i musiałam z nią jechac do szpitala ...znów z wycieczki nici ....no to chociaz kawałek wieczorkiem ...po 17tej wyruszyłam i super mi sie jechało ..wiaterek pomagał ...tak ,że nawet tempo miałam zacne i sprawiło mi to radośc ! ...zwierzatek mało spotkałam tym razem , a jeden zając mi zwiał ...uroda świata o tej porze roku tez średnia ...pola już łysawe , zaorana często ziemia ....zieleń juz tez taka .....no taka za zielona ...jedyny ratunek w świetle ...zachodzace słońce sprawia cuda ....  Mapke sama rysowałam , bo komórka mi sie zepsuła i długo tez nie używałam endo ....
w sumie to Rosow-Tantow-Hohenreikendorf- Petershagen-Penkun-Storkow-Nadrensee

| 08:04 poniedziałek, 24 sierpnia 2015 | linkuj Tunia nie narzekaj, jak widzę na zdjęciach to zawsze ładne widoki można znaleźć :)
| 14:13 sobota, 22 sierpnia 2015 | linkuj Cieszę Tuniu, że widzę mowy wpis wycieczkowy z serią pięknie pokazanych fragmentów wycieczki.
| 11:02 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj Pięknie, rewelacyjne ujęcia:))
| 09:41 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj dzieki za miłe słowa ! pozdrowionka serdeczne :)
leszczyk
| 06:33 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj Tuniu, światło zachodzącego słońca faktycznie robi cuda z zielenią. Co do urody ziemi - taka kolej rzeczy, samo życie, był czas siania, teraz czas zbiorów. Niezmiennie podziwiam Twoje oko i talent do "malowania" ujęć :-)
| 06:27 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj Zdjęcia świetne. Szczególnie drugie
lutra
| 06:13 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj A co u Tuni? Światło dobre, czy nie, zdjęcia nastrojowe i piękne jak zawsze.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wstaw