pieszo-rowerowa wyprawa pochorobowa :)

Wtorek, 17 lutego 2015 · dodano: 17.02.2015 | Komentarze 9

Po tygodniu przeziebieniowym ...oj dawno nie chorowałam , ale to wszystko dlatego ,ze zachciało mi sie iśc na basen ! czyli to nie wina rowerka oczywiście ! :P   Tak więc ciężki tydzień bez wychodzenia z domku ...ale w koncu wtorek okazał sie słoneczny to opatuliłam sie cieplutko i przed siebie ! Jechałam , jechałam i po drodze zachciewało mi sie moich starych ulubionych dróżek ...a więc trochę terenowo sie zrobiło ...ale cudnie ! ...na koniec to juz nie wiem czemu , ale jeszce przez pole wracałam ...no i troszke tu sie ubłociłam ....ale co tam ! warto było !  :)

Marta84
| 18:16 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj liskowi pewnie ślinka by pociekła na te łabędzie i żurawie :)
| 19:53 środa, 18 lutego 2015 | linkuj dzięki za miłe słowa ! ...a łabędzie są między Schwennenz a Lehben :)
leszczyk
| 17:16 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Lisek siedzi na kierownicy - mój Magneto jest na to za mało "sztywny" ;-) Chodził lisek koło drogi no i pięknie go ustrzeliłaś :-) Żuraw - poezja. Te łabędzie to z pola koło Warnika ? Dzisiaj ze dwa tam widziałem.
| 16:42 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Jakoś nie widać tego ubłocenia :p
| 15:12 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Tuniu - moje gratulacje za fotki z bezkrwawego polowania na zwierzęta. Zdjęcia są rewelacyjne a mnie najbardziej urzekł portret żurawia. Wprost nie do uwierzenia, że tak pięknie Ci pozował. Dalsze zdjęcia to także dzieła sztuki.
| 14:50 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Właśnie, Lisica upolował lisa
| 21:52 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Piękne fotki, nawet lis Tobie pozował:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ienap