Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi tunislawa z miasteczka Szczecin. Mam przejechane 49852.56 kilometrów w tym 1223.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.90 km/h i się wcale nie chwalę.
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy tunislawa.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 36.00km
  • Temperatura 0.0°C
  • Sprzęt kellys visage
  • Aktywność Jazda na rowerze

pieszo-rowerowa wyprawa pochorobowa :)

Wtorek, 17 lutego 2015 · dodano: 17.02.2015 | Komentarze 9


Po tygodniu przeziebieniowym ...oj dawno nie chorowałam , ale to wszystko dlatego ,ze zachciało mi sie iśc na basen ! czyli to nie wina rowerka oczywiście ! :P   Tak więc ciężki tydzień bez wychodzenia z domku ...ale w koncu wtorek okazał sie słoneczny to opatuliłam sie cieplutko i przed siebie ! Jechałam , jechałam i po drodze zachciewało mi sie moich starych ulubionych dróżek ...a więc trochę terenowo sie zrobiło ...ale cudnie ! ...na koniec to juz nie wiem czemu , ale jeszce przez pole wracałam ...no i troszke tu sie ubłociłam ....ale co tam ! warto było !  :)

Kategoria Niemcy, Okolica



Komentarze
Marta84
| 18:16 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj liskowi pewnie ślinka by pociekła na te łabędzie i żurawie :)
tunislawa
| 19:53 środa, 18 lutego 2015 | linkuj dzięki za miłe słowa ! ...a łabędzie są między Schwennenz a Lehben :)
leszczyk
| 17:16 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Lisek siedzi na kierownicy - mój Magneto jest na to za mało "sztywny" ;-) Chodził lisek koło drogi no i pięknie go ustrzeliłaś :-) Żuraw - poezja. Te łabędzie to z pola koło Warnika ? Dzisiaj ze dwa tam widziałem.
Trendix
| 16:42 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Jakoś nie widać tego ubłocenia :p
jotwu
| 15:12 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Tuniu - moje gratulacje za fotki z bezkrwawego polowania na zwierzęta. Zdjęcia są rewelacyjne a mnie najbardziej urzekł portret żurawia. Wprost nie do uwierzenia, że tak pięknie Ci pozował. Dalsze zdjęcia to także dzieła sztuki.
srk23
| 14:50 środa, 18 lutego 2015 | linkuj Właśnie, Lisica upolował lisa
Nefre
| 21:52 wtorek, 17 lutego 2015 | linkuj Piękne fotki, nawet lis Tobie pozował:)))
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pangi
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]