• Temperatura -2.0°C

jaka fajna zima ! :) i bum :P

Piątek, 6 lutego 2015 · dodano: 06.02.2015 | Komentarze 18

Dzisiaj mgliście , ale za to wcale wiatru ! temperatura tez miła , trochę śniegu i lodu ....no lodu to troche za duzo ....ale tak lubie zime ,że musiałam pojechac :)     Pomyslałam sobie o małej rundce przez rów graniczny , potem na Tantow ...i może do Młynów .....ale  troszke jednak musiałam skorygowac trasę :) ......Tak wiec nasza ddrka , potem prowadzenie roweru po wertepach , przejście przez rów ...i dopiero w Neu Rosow przepięknie odśnieżony asfalcik ...cisza i spokój ...oj ....super ! no to do Rosow ! ale niestety droga na Tantow nie objęta jest odsnieżaniem ....i tak jakoś tylko dwa ślady po samochodach ...jedno auto przy mnie zrezygnowało z jazdy i zawróciło ...ja spróbowałam kawałek , ale jednak byłoby ryzykownie ...nawet na nogach się ślizgałam ....  A więc zmiana planów ...skreciłam na płytową droge do RAdekow ...mniej wyjeżdżona i całkiem dobrze się jechało ! ...do czasu jednak ...kawałek zasnieżony , chwila nieuwagi... i ....no dobrze ...i poleciałam ...tak całkiem , ale delikatnie ,że nie poturbowałam się za bardzo ! zaczęłam się śmiac i cieszyć , że nikt nie widział ! :P    Potem już wszystkie asfalciki czarne ..zrobiłam kółeczko i znów przez Rosow i zasnieżoną granice , pchając rowerek dotarłam no Rosówkowej ddrki :)

| 16:48 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj niestety po tej wycieczce plus basen jeszcze ...tydzień rowerek był nie ruszany ....ja tylko schorowana czasem go poklepałam ....może w przyszłym tygodniu rusze gdzies ...nie moge sie doczekac !
lutra
| 15:24 sobota, 14 lutego 2015 | linkuj Podziwiam nie tylko zdjęcia z wycieczki. Uwagę przykuwa Twój piękny i "bogato zdobiony" odblaskami mustang. Nie dziwię się, że prawie się z nim nie rozstajesz.
| 00:53 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj Tunia, następnym razem, jak zobaczysz trzy w ten sposób ustawione sarny, pamiętaj, że zaraz zacznie się coś dziać... Zawsze się zjawiają przed "glebą".
| 21:50 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj Ryzykantko :) Uważaj bo leczenie złamań może być długotrwałe więc nie pchaj się na lód :)
| 19:07 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj zdziarzy , zdziarzy ......w takim razie cierpliwie czekam ! ;) :D
| 18:57 wtorek, 10 lutego 2015 | linkuj Tunia na nie których bedziesz czekała krócej niż Ci sie wydaję :) aparat juz ma hmmm tylko nie wiem czy zdziarzy 100km na cały dzięń :) hehehehehhehehehe
| 21:21 poniedziałek, 9 lutego 2015 | linkuj hahaha ! tak to sa atrapy ! ...a co do koksowania ...to poczekam na was jak bedziecie na emeryturze , kupicie sobie aparaty foto , i bedziecie takie 100 km jechac przez caaaały dzień delektując sie pieknością świata i sprawdzajac kazdą polną drózke ! :P
Gość | 19:32 poniedziałek, 9 lutego 2015 | linkuj Jurek, to są ciągle te same sarenki-atrapy z paperu. Tunia wozi je ze sobą na bagażniku, stawia na polu i robi zdjecia....
| 19:01 poniedziałek, 9 lutego 2015 | linkuj Zapomniałem napisać że jak zwykle pozowały ci sarenki :)
| 19:00 poniedziałek, 9 lutego 2015 | linkuj I Ty pięknie zaliczyłaś ziemię :)
Tunia czytam twoje wpisy oglądam zdjęcia ale dzisiaj wpadłem na mysl żeby sprawdzić jak stoisz w rankingu BS :) i wiesz co?? jestes koksiara heheheheheheheheheheh
31 miejsce. No no dajesz czadu :) tak trzymać !! jeszcze ciut i bedziemy smigac razem z gadzikiem :)
Marta84
| 17:51 niedziela, 8 lutego 2015 | linkuj zima rządzi się swoimi prawami- łapanie zajęcy musi być ;D
| 22:38 sobota, 7 lutego 2015 | linkuj Pięknie, zimowo... ta pora roku ma swoje uroki:)))
| 18:20 sobota, 7 lutego 2015 | linkuj Z przyjemnoscią czytam Tuniu Twoje optymistyczne opisy wycieczek i jak widać zima dla Ciebie, to żadna trudność w pokonywaniu kilometró na rowerze. Uwielbiam Twoje zdjecia !
| 18:11 sobota, 7 lutego 2015 | linkuj to akurat tak ..radocha ..bo mi sie zachciało ...ale ta prawdziwa to była na lodzie ....ale i tak nie bolało ! :)
| 07:32 sobota, 7 lutego 2015 | linkuj Na ostatnim zdjęciu widzę "Orła cień" zrobiłaś...dużo puszystego śniegu to tyłek chyba nie bolał :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iemaj