mglista ale bezwietrzna niedziela :)

Niedziela, 14 grudnia 2014 · dodano: 14.12.2014 | Komentarze 6

mimo natłoku zajęc , moi goście pozwolili mi na troszkę wyskoczyć ...myślałam ,że mgła , która rano mnie troszkę zaskoczyła , szybko przejdzie ...ale niestety ....trzymała i towarzyszyła mi przez całą wycieczke ! ....więc zdjęcia takie jak cała wycieczka :) Nie zmarzłam za bardzo , ale troszke uratowała mnie chustka zabrana tylko tak profilaktycznie ;)   ...po drodze żadnych rowerzystów ne spotkałam ...a wracałam przez Neu Rosow , gdzie ma być dokończona nasza ściezka w przyszłym roku , i troszke przez chaszcze musiałam przebrnąć ...ale nie jest źle !  :)

a to nasza nowa ddrka ...zaskoczyły mnie nowe drzewka ....nasadzili je w tym tygodniu :)

| 06:57 poniedziałek, 15 grudnia 2014 | linkuj Z dużą przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia z wycieczek. Mgła ma też swój niezaprzeczalny urok.Dla mnie 50 km to ulubiony dystans, jak widać grudzień nie jest dla Ciebie przeszkodą w pokonywaniu takich dystansów. Niezmienne moje uznanie.
| 22:43 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj Nie wskaże ci błędów ale jest trochę :) brak literki, brak ogonków lub kropek przy literkach :D
| 19:22 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj tez sie nad tym zastanawiałam ...co będzie , jak urosna ! ...a czas tak szybko leci !
| 18:29 niedziela, 14 grudnia 2014 | linkuj Wydaję mi sie że ciut za blisko sa te nasadzenia.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orowm