a tak przy okazji po nowej ścieżce.....

Czwartek, 11 grudnia 2014 · dodano: 11.12.2014 | Komentarze 7

no trochę mało czasu ...ciągle cos ...wernisaż w Penkun , wernisaz i wigilia w moim stowarzyszeniu artystycznym , wizyty u dziadków , wizyty u Agatki i Majuni , bo przyjechały , w domku u mnie Małgosia z Piotrem ...i tak więc jest co robić ...a święta tuż , tuż .....ale co tam ....przecież ledwo co były ...i zaraz będą nastepne ...... ;)
Więc po wizycie u mojej wnusi Majuni , pojechałam naszą nową scieżką ...choć kawałek się poruszać i naprawdę niby blisko do Przecławia ale pod górke trzeba się namachać ...dobrze , bo ciut kalorii spalonych !  ;)

| 07:31 sobota, 13 grudnia 2014 | linkuj Fajna ta ścieżka, a nam burmistrz obiecał nową z Trzebiatowa do Mrzeżyna.
| 20:26 piątek, 12 grudnia 2014 | linkuj Ładniutka ta ścieżka
| 18:52 piątek, 12 grudnia 2014 | linkuj fajnie się jexdzi ..chociaz teraz zimową pora , to widze więcej pieszych ...dzisiaj widziałam dwóch ! :)
| 17:47 piątek, 12 grudnia 2014 | linkuj Sądzę, że pytanie Mirka jest czysto retoryczne, bo po tej ścieżce z pewnością jeździ się dobrze. Z Kubą parę razy przetestowaliśmy tę ścieżkę, stąd taki wniosek.
| 17:09 piątek, 12 grudnia 2014 | linkuj I jak Ci Tunia się jeździ po nowej ścieżce?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emkre